کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد؛

رسالت آموزش و پرورش تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی است

13 ارديبهشت 1402 ساعت 10:48

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: رسالت آموزش و پرورش تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی است.


رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: رسالت آموزش و پرورش تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی است.
به گزارش کبنا، فریدون فاطمی زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان نشست هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم ضمن تشکر از حضور سبزپوشان سپاه پاسداران و تبریک هفته مقام معلم گفت: رسالت آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است و ما در مجموعه فکری و اسناد بالا دستی شکوفایی دانش آموزان را مد نظر داریم‌.

فاطمی زاده به رسالت آموزش و پرورش پرداخت و گفت: شناسایی و شکوفایی ظرفیت ها و استعداد ها انسان که خلیفه الله است،همان خلقتی که پس از آفرینش به خود احسنت گفت.
وی تولید اندیشه انقلابی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: در این مسیر سنگلاخی و پر فراز نشیب ما انسان هایی جامعه ساز و در طراز اندیشه های انقلاب و تمدن ساز اسلامی تربیت خواهیم کرد.
مدیر آموزش و پرورش با پیوند شغل معلمی و انبیا الهی بیان داشت: معلمی شغل پیچیده ای است و این پیچیدگی به اندازه انسان هاست و ما افتخار می کنیم در این مسیر بتوانیم رسالت خود را به نحو احسن انجام دهیم.
فاطمی زاده قرابت و نزدیکی فعالیت آموزش و پرورش و بسیج را خاطر نشان کرد و گفت: ما و بسیج یک رسالت مشترک را پیگری می کنیم و و بسیج متناسب با اندیشه ما اقدام می کند.
مدیر آموزش و پرورش داشتن فضای فکری متعهد به انقلاب و نظام و اسلام را راهگشای امورات تلقی کرد و تاکید داشت:معتقد هستیم اگر در آموزش و پرورش فضای فکری،معنوی،انقلابی و جهادی را حاکم کنیم بسیاری از کار ها به نحو مطلوب حل می شوند.
وی شرطی سازی معلم را با حقوق و مزایا ناکارآمد دانست و تاکید داشت:آن چیزی که در آموزش و پرورش باعث تحرک و امید به مجموعه می شود منظومه فکری ارزشی و انقلابی و جهادی است.
فاطمی زاده نقش پشتیبانی و همکاری فرهنگیان را پر رنگ دانست و گفت:انقلاب اسلامی اندیشه های ناب و جامعه ساز و نجات بخشی داشت که سرتیتر آن عدالت است و ما ان را اجرا و دانش آموزانی در طراز آن اندیشه تربیت می کنیم.
سرهنگ پور بهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن تبریک هفته مقام معلم به همه فرهنگیان و ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری گفت:مسئله گرامیداشت هفته مقام معلم باید توسط همه ی ارکان جامعه و تشکل ها برگزار شود.
پور بهشت ارتباط بسیج و آموزش و پرورش را زبان زد عام و خاص عنوان کرد و گفت:به گونه ای که در بخشی از برنامه های بسیج فرهنگیان و دانش آموزی خودمان را بخشی از مجموعه آموزش و پرورش می دانیم.
وی از برگزاری برنامه های متنوع حوزه های بخش مرکزی و تابعه خبر داد و تاکید داشت:در جهت تکریم و نکوداشت مقام معلم ده ها برنامه متنوع در سطح شهرستان تدارک دیده شد.
محسن بدرقه مسئول کانون فرهنگیان شهرستان در این نشست به تشریح برنامه های هفته مقام معلم پرداخت و گفت:صدور بیانه در شان و منزلت مقام معلم،تشکیل ستاد بزرگداشت مقام معلم،تجلیل از فرهنگیان بسیجی،تغییر سربرگ مکاتبات اداری و فضا سازی تحت عنوان (همه ی ما زیر بار منت معلمان هستیم),عطر افشانی قبور مطهر شهدای فرهنگی،معرفی سوژه های اثرگذار انقلابی و بسیجی،حضور در مدارس و اهدا شاخه گل به معلمان،حضور ائمه جماعت و چهره های شاخص ورزشکار در مدارس،دیدار از خانواده های فرهنگیان شهید و تجلیل از آنها،نشست های بصیرتی و امید آفرینی و تبیین جایگاه مقام معلم در تمدن نوین اسلامی و همایش کوهپیمایی..در هفته گرامیداشت مقام معلم اجرا می شود.

​​​​​​


کد مطلب: 461866

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461866/رسالت-آموزش-پرورش-تربیت-دانش-آموزانی-تراز-انقلاب-اسلامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1