کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد؛

جشنواره جابر بن حیان در کهگیلویه افتتاح شد

11 ارديبهشت 1402 ساعت 19:04

جشنواره جابر بن حیان با هدف رشد استعداد ها و مهارت آموزی دانش آموزان کهگیلویه افتتاح شد.


جشنواره جابر بن حیان با هدف رشد استعداد ها و مهارت آموزی دانش آموزان کهگیلویه افتتاح شد.
به گزارش کبنا، جشنواره جابر بن حیان با هدف رشد توانمندی و استعدادهای دانش آموزان کهگیلویه، با حضور رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه، جمعی از مدیران و دانش آموزان این شهرستان افتتاح شد.

فریدون فاطمی زاده _ رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار کبنا گفت: این جشنواره فرصتی برای بروز خلاقیت ها و نوآوری های دانش آموزان است. 
فاطمی زاده با بیان اینکه جشنواره طرح جابر بن حیان طی دو مرحله در کهگیلویه اجرایی شد گفت: در مرحله درون مدرسه ای دانش آموزان آثار خود را تولید و به نمایش گذاشتند و از هر مدرسه ۶ اثر به انتخاب مدرسه به مرحله شهرستانی فرستاده شد. 
وی افزود: در مرحله شهرستانی از ۵۰ مدرسه مستقل قریب به ۳۰۰ اثر در این جشنواره به نمایش گذاشته شد.
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه هدف از اجرای این طرح را ایجاد زمینه و افزایش انگیزه دانش آموزان در یادگیری و مهارت های عملی عنوان کرد.
اسکندر آیمند _ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه اظهار داشت: در سیزدهمین دوره از جشنواره طرح جابر بن حیان و فرصت های متنوع یادگیری، در سه مرحله درون مدرسه ای، شهرستانی و استانی درحال اجرا است.
آیمند تصریح کرد: در مرحله درون مدرسه ای قریب به ۸ هزار دانش آموز در این طرح مشارکت داشتند و بیش از ۸۰۰ دانش آموز به مرحله شهرستانی راه یافتند و ۱۵ اثر برتر پس از داوری به مرحله استانی ارسال خواهد شد.​​​​​​










کد مطلب: 461807

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461807/جشنواره-جابر-بن-حیان-کهگیلویه-افتتاح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1