کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیین تودیع و معارفه برگزار شد؛

تغییر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد / رضایی رفت؛ اسماعیلی آمد

6 ارديبهشت 1402 ساعت 19:06

با حضور مسئولان کشوری و استانی، دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.


با حضور مسئولان کشوری و استانی، دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
به گزارش کبنانیوز، سید علی احمد زاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه (6 اردیبهشت ماه 1402) در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را معرفی کرد.
در این نشست احمدزاده ضمن تشکر از رضایی دبیر سابق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: تغییرات مدیریتی امری طبیعی و عادی است، از آقای رضایی دبیر سابق تشکر می کنم ایشان از خانواده مذهبی و شناخته شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: آقای اسماعیلی رئیس سابق دانشگاه آزاد گچساران بودند و از فرهیختگان استان و آشنا به مسایل اجتماعی هستند و امیدواریم با حضور ایشان گامهای جدیدی برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر در استان برداشته شود.
این نشست با حضور
محمدهادی عسکری، معاون اداره کل بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار شد که در این جلسه با اشاره به برنامه های پیشگیرانه و افزایش تاب آوری اظهار کرد: امسال در ۱۸ منطقه دانشگاهی کشور برنامه کاهش رفتاری پرخطر را پیاده کرده ایم و این برنامه استمرار خواهد یافت.
عسکری با اشاره به اجرای پروژه یاری‌گران زندگی در محیط های مختلف کار و آموزشی تصریح کرد: طرح "یاریگران روستا" در پنج استان کشور بصورت آزمایشی اجرا شده و قرار است که ۳۰ درصد روستاهای کشور که شناسایی شده اند، کانون یاریگران، مردم پایه و مشارکت محور تشکیل شود.



 


کد مطلب: 461607

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461607/تغییر-دبیر-شورای-هماهنگی-مبارزه-مواد-مخدر-کهگیلویه-بویراحمد-رضایی-رفت-اسماعیلی-آمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1