کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی احکام جداگانه‌ای؛

مقدم انقلاب کرد / انتصاب دسته جمعی در شهرداری یاسوج

5 ارديبهشت 1402 ساعت 1:19

نستهن مقدم شهردار یاسوج، طی احکام جداگانه‌ای، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری،  سرپرست معاونت عمران و امور زیربنایی، سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، سرپرست حمل و نقل و ترافیک، مسئول دبیرخانه، مسئول خدمات موتوری، مسئول قرارداها و پیگیر حقوقی اداره رفع تخلفات شهری را منصوب کرد.


نستهن مقدم _ شهردار یاسوج _ طی احکام جداگانه‌ای، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری،  سرپرست معاونت عمران و امور زیربنایی، سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، سرپرست حمل و نقل و ترافیک، مسئول دبیرخانه، مسئول خدمات موتوری، مسئول قرارداها و پیگیر حقوقی اداره رفع تخلفات شهری را منصوب کرد.
به گزارش کبنا، مقدم در این احکام نوشت:
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکاران گرامی با استعانت از پرودگار متعال در راستای پیشبرد اهداف شهرداری، ضمن تقدیر و تشکر از تمام همکاران که تا کنون در پست های ذیل وظایف خود را با تلاشهای صادقانه انجام داده اند تغییرات جدید به شرح اسامی ذیل و پست های انتصابی جهت استحضار همکاران عزیز اعلام می گردد ضمن عرض تبریک امید است که همکاران منتصب در انجام امور محوله تمام تلاش خود را به کار گیرند.
۱- سید حسین حسینی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری 
۲- صابر پیکر، سرپرست معاونت عمران و امور زیربنایی
۳- محمد پرتوی، سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری
۴- علی مومنی منش، سرپرست حمل و نقل و ترافیک 
۵- رحمان آرمان، مسئول دبیرخانه
۶-حسن شهیدی اصل، مسئول خدمات موتوری 
۷- موسی صالحی، مسئول قرارداها
۸- غلامحسین عبدی پور، پیگیر حقوقی اداره رفع تخلفات شهری
ضمنا آقایان کیانوری و داور از پرسنل پرتلاش شهرداری بازنشسته و همچنین ماموریت آقایان فرج زاده و نجفی به اتمام رسید که برای همه عزیزان آرزوی توفیق و بهروزی از خداوند متعال داریم و از زحمات بی دریغ آنها در پستهای ذکر شده تشکر به عمل می آید.


کد مطلب: 461527

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461527/مقدم-انقلاب-انتصاب-دسته-جمعی-شهرداری-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1