تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۴۶۱۰۲۰
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

امام جمعه یاسوج: رژیم صهیونیستی اگر با غزه، فلسطین می‌جنگد یعنی با ایران می‌جنگد

۰
امام جمعه یاسوج: رژیم صهیونیستی اگر با غزه، فلسطین می‌جنگد یعنی با ایران می‌جنگد
کبنا ؛امام جمعه یاسوج گفت: اگر روز قدس نبود رژیم صهیونیستی شعار خود مبنی بر نیل تا فرات را عملی می‌کرد.
به گزارش کبنا، 
آیت الله نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته (25 فروردین ماه 1401) شهر یاسوج، افزود: رژیم صهیونیستی اگر با غزه می‌جنگد یعنی با ایران می‌جنگد، اگر با فلسطین می‌جنگد یعنی با ایران می‌جنگد و آن‌ها خود اذعان به نابودی خود می‌کنند.
امام جمعه یاسوج به حضور حماسی مردم شهر یاسوج و سایر شهرستان‌های استان در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و ادامه داد: این حضور آگاهانه یعنی بصیرت، اقشار مختلف مردم در سنین مختلف در این مراسم حضور داشتند.
وی در بخش دیگری از سخنانش رشد منفی جمعیت را یک معضل عنوان کرد و گفت: امروز دچار یک خسران هستیم به نام کمبود جمعیت لذا باید تلاش کنیم تا افزایش جمعیت صورت گیرد.
آیت اله حسینی افزود: برخی‌ها نیز فرزندان خود را در مسیر دین و اسلام تربیت نمی‌کنند و مشاهده می‌کنیم برخی از فرزندان در فضای ولنگار مجازی سیر می‌کنند و آنجا اسیر تبلیغات سوء بدخواهان جمهوری اسلامی ایران می‌شوند.  
وی به مسأله انفاق اشاره کرد و ادامه داد: انفاق آثار خود را در زندگی ما به جای می‌گذارد، و در تربیت فرزندان بسیار مؤثر است، فرزندان نیز بر گردن والدین حق دارند و فردای قیامت ممکن است والدین را مؤاخذه کنند، پس باید در تربیت فرزندان دقت کنیم.
امام جمعه یاسوج به فرا رسیدن روز ۲۹ فروردین، روز نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و گفت: امروز ارتش ما مقتدر و باعزت است، هر سرزمینی نیروی نظامی نداشته باشد محکوم به شکست است.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش گفت: هر ملتی که می‌خواهد مقتدر باشد باید نیروی نظامی مقتدری داشته باشد که ارتش جمهوری اسلامی ایران اینگونه است. به ارتش که قدرت و عزت ملت ایران است افتخار می‌کنیم و قدردان آن‌ها هستیم.
وی افزود: اقتدار ملی و نظامی به ملت ما آبرو داده است. تشکر دارم از حضور گسترده مردم در شب های قدر که در هر محفلی می رفتیم، محفل دعا و قرآن برپا بود. 
امام جمعه یاسوج در ادامه به حضور جوانان در مراسم‌های معنوی اشاره کرد و گفت: این محافل به برکت نظام اسلامی است و علی رغم تلاش دشمنان، جوانان ما حضور پرشکوه در مراسم‌های معنوی شب قدر داشتند و از کسانی که امنیت این شب‌ها را به ویژه نیروی انتظامی را برقرار کردند، سپاسگزاریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
میرکاظمی رفت

میرکاظمی رفت

خداحافظی مسعود میرکاظمی از سازمان برنامه و بودجه قطعی شده است؛ بااین‌حال، احتمال جابه‌جایی ...
1