کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سالروز تاسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی؛

پیام تبریک مدیرکل بنیادمسکن کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه حساب ۱۰۰

21 فروردين 1402 ساعت 13:41

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان به مناسبت فرا رسیدن دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) و تاسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به مناسبت فرا رسیدن دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) و تاسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.
۴۴ سال پیش با نگاه ویژه ای که حضرت امام خمینی (ره) به رفع مشکل مسکن محرومان و مستضعفان کشور داشتند به فرمان ایشان حساب ۱۰۰ افتتاح و به تبع آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان اولین نهاد سازندگی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، تاسیس شد.
و امروز این نهاد خدمتگزار با توجه به نقش و عملکرد چندین ساله خود، از جایگاه خطیر و مهمی در نظام توسعه و عمران و آبادانی روستاهای کشور برخوردار بوده و خدمات بی بدیل و ارزشمندی در راستای رسیدگی و ساخت مسکن محرومین، توسعه عدالت اجتماعی و بسترسازی سازندگی کشور ارائه نموده است.
اینجانب فرا رسیدن ۲۱ فروردین ماه ، سالروز افتتاح  حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون همه خدمتگزاران کشور ، به ویژه کارکنان خدوم و مسئولان این نهاد انقلابی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال مسالت می نمایم.
                     روح اله عمادی
      مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی
            استان کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 460861

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460861/پیام-تبریک-مدیرکل-بنیادمسکن-کهگیلویه-بویراحمد-مناسبت-دهه-حساب-۱۰۰

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1