تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۴۶۰۸۲۵
در اولین نشست شورای اداری لنده در سال جدید

انتقاد شدید فرماندار لنده از افزایش نرخ شن و ماسه/لزوم پیگیری تخصیص بودجه ها توسط مدیران شهرستان

۱
۰
انتقاد شدید فرماندار لنده از افزایش نرخ شن و ماسه/لزوم پیگیری تخصیص بودجه ها توسط مدیران شهرستان
کبنا ؛اولین جلسه شورای اداری شهرستان لنده در سال ۱۴۰۲، صبح شنبه، 19 فروردین‌ماه با حضور جلال دانش فرماندار و دیگر مسئولین دستگاهای مختلف شهرستانی در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کبنا نیوز؛ در ابتدای این جلسه امام جمعه شهر لنده ضمن  توصیه نکات لازم در ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به شعار سال، مدیران این شعارها را با توجه به پتانسیل‌ها و مسایل  شهرستان بومی سازی کنند.
وی گفت: از مدیرها انتظار می رود که ضمن شناسایی ساختارها، تعاملات لازم را در جهت کسب رضایت مردم و خدمت به آنها با دیگر ادارات داشته باشند و همه لازم است که در انجام امورات محوله فرماندار را یاری کنند.

 سپس جلال دانش با اشاره به سیاست‌های سال جدید گفت: بایستی امسال مردم سال متفاوتی را از نظر عملکرد شاهد باشند و باید تلاش کنیم وضعیت پایدارترتر و بهتری در وضعیت زیر ساختها داشته باشیم.
 دانش با اشاره به وضعیت بودجه ای در سال گذشته گفت:  همه مدیران تخصیص های بودجه ای سازمان خود را پیگیری کنند.
وی گفت: کارهای انجام شده را به مردم گزارش کنید و با رسانه تعامل داشتید و انتظار می رود رسانه ها نیز در انتشار اخبار  دقت بیشتری داشته باشند.
فرماندار لنده با ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته ، از وضعیت تخصیص بودجه انتقاد کرد و گفت: نظام بودجه چون از بالا به پایین است باعث حل مشکلات یک شهرستان نمی شود و باعث هدر رفت بودجه می شود.
دانش با اشاره به وضعیت نابسامان در بخش شن و ماسه، ضمن تاکید بر نظارت و فعالیت بیشتر نماینده اداره صمت و تعزیرات افزود: همان طور که آقای استاندار در جلسه شورای مسکن هم افزایش قیمت شن و ماسه را غیرقانونی خواند، این افزایش غیرقانونی است و انتظار می رود با همکاری دادگستری شهرستان برخورد قاطع و بازدارنده صورت پذیرد.
وی با اشاره به تسهیلات تبصره ۱۶ شهرستان  گفت: هیچ بانکی حق ندارد بدون مصوبه شورای اشتغال شهرستان این تسهیلات را پرداخت کند.
فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بحث عفاف و حجاب را باید جدی بگیریم و باید با کار فرهنگی و برخورد مناسب جلوی این معضل را گرفت.
دانش با اشاره به سال پربارش در شهرستان و احتمال بروز آتش سوزی‌ها در طبیعت، گفت:  همه ادارات باید از تمامی امکانات و ظرفیتهای خود برای مدیریت بحران استفاده کنند و منابع طبیعی و محیط زیست باید برای پیشگیری و مقابله با آتش سوزی ها ضمن استفاده از ظرفیت دهیاران، گروههای مردمی و سازمانهای مردم نهاد، آموزشهای لازم در این زمینه را نیز ارائه کنند.
در بخش دیگری از این جلسه رئیس دادگستری شهرستان گفت: زمانی در بحث حجاب و عفاف موفق می شویم که از خانه و اداره خود این کار را انجام دهیم.
انصاری گفت: می شود با قوه قهریه با این مسائل برخورد کرد ولی باید منتظر پس لرزه های این اقدامات باشیم و لذا دستگاههای متولی باید با کار فرهنگی این موضوع را نهادینه کنند.
وی با اشاره به وضعیت قیمتها و بازار گفت: باید متخصصان امر برای این کار نسخه بپیچند و قیمتها هم باید در دید عموم باشد.
انصاری با اشاره با آمادگی مجموعه دادگستری برای تعامل در زمینه برخورد با متخلفان در بازار گفت: در این زمینه برخورد ما قاطع هست.
رییس دستگاه قضا شهرستان گفت: با ترک فعل مسئولان با قاطعیت برخورد خواهد شد.
همچنین در این جلسه رئیس تعزیرات و نماینده اداره صمت از اقدامات خود گزارش ارائه دادند و از جریمه یکی از واحدهای تولیدی شن و ماسه خبر دادند.
اداره منابع طبیعی و محیط زیست نیز با ارائه گزارشی از اقدامات پیشگیرانه خود، به بررسی امکانات و تجهیزات خود پرداخته و در غین زمینه نیز گزارشی ارائه دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار محترم قیمت گذاری شن وماسه در اختیار اتحادیه است نه در اختیار دولت
یعنی جنابعالی رای لازم الاجرای دیوان عدالت اداری را قبول نداری؟
(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته ...
(عکس) سلنا گومز در مصلای امام خمینی!

(عکس) سلنا گومز در مصلای امام خمینی!

در بخش بین المللی نمایشگاه قرآن کریم که در مصلای امام خمینی برپا شده است نظر افراد مشهور ...
وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

سیاسی بودن وزارت، در اولین روز‌های کاری بهار ۱۴۰۲، بار دیگر عرصه سیاست ایران را به خود ...
1