کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست ستاد تنظیم بازار:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: هرگونه افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه خلاف قانون است

16 فروردين 1402 ساعت 18:41

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد تنظیم بازار که به موضوع افزایش قیمت خودسرانه شن و ماسه اختصاص داشت، بر تشکیل اتحادیه شن و ماسه در استان تاکید کرد.


سید علی احمدزاده در نشست ستاد تنظیم بازار که به موضوع افزایش قیمت خودسرانه شن و ماسه اختصاص داشت، بر تشکیل اتحادیه شن و ماسه در استان تاکید کرد.
به گزارش کبنانیوز، وی اظهار داشت: سازمان صمت و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظرف یک ماه آینده نسبت به تشکیل اتحادیه شن و ماسه بطور رسمی و قانونی اقدام نماید تا از این به بعد اتحادیه در خصوص قیمت‌ها تصمیم گیری کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تعیین قیمت شن و ماسه در استان به نحوی باشد که مردم و تولید کنندگان متحمل ضرر و زیان نشوند.
احمدزاده تصریح کرد: افزایش قیمت شن و ماسه طی این ایام یک کار غیرحرفه ای و غیرکارشناسی بوده است.
وی بر اجرای قیمت تعیین شده سال گذشته شن و ماسه که ۸۹ هزار تومان بود تاکید کرد و گفت: تعزیرات حکومتی استان واحدهایی که طی این مدت خودسرانه قیمت شن و ماسه را افزایش دادند براساس قانون رفتار کند.
احمدزاده با اشاره به دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر عدم افزایش قیمت ها گفت: طبق دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه قیمت ها در سه ماه آخر سال گذشته و دو ماه اول سال جاری نباید افزایش داشته باشند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: این دستورالعمل باید اجرا شود و هیچ گونه تغییر قیمتی در این خصوص نباید صورت گیرد.
عسکری معاون امور اقتصادی استاندار هم گفت: قیمت شن و ماسه از بهمن ماه پارسال افزایش پیدا کرد، اما سنگ‌شکن‌ها خودسرانه در فروردین ماه امسال قیمت ها را مجددا افزایش دادند.
وی با اشاره به جزیره‌ای عمل کردن واحدهای تولیدی شن و ماسه‌ گفت: سنگ شکن‌ها چگونه قیمتی که تصویب نشد را اجرا کردند؟
وی افزایش قیمت شن و ماسه در ابتدای سال جاری را منطقی ندانست و گفت: تیم کارشناسی در این زمینه تشکیل می‌شود.


کد مطلب: 460666

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460666/استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-هرگونه-افزایش-خودسرانه-قیمت-شن-ماسه-خلاف-قانون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1