تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۴۶۰۶۳۱
معاون اقتصادی استاندار خواستار شد؛

لزوم توجه جدی به پروژه‌های کلان کهگیلویه و بویراحمد در دور دوم سفر هیات دولت

۰
لزوم توجه جدی به پروژه‌های کلان کهگیلویه و بویراحمد در دور دوم سفر هیات دولت
کبنا ؛معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان در آینده نزدیک میزبان هیات دولت خواهد بود، گفت: مدیران حوزه‌های اقتصادی برنامه‌ریزی لازم برای استفاده حداکثری از سفر دولت در جهت تقویت زیرساخت ها انجام دهند تا شاهد تحول بخش اقتصادی استان باشیم.
به گزارش کبنا، سید احسان عسکری عصر امروز ( سه شنبه 15 فروردین ماه 1402) در نشست هماهنگی پروژه‌های سفر دوم رئیس جمهور در یاسوج اظهار کرد: مدیران رویه خود در صدور استعلامات را تغییر دهند، پروژه‌هایی که مشکل استعلامی دارند معرفی شوند تا حل و فصل شوند.
وی افزود: بیشترین پروژه‌های سفر مربوط به حوزه جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت است که باید توجه ویژه ای به جمع بندی طرح های این دو حوزه داشت.
عسکری عنوان کرد: احداث چندین سردخانه و زنجیره تولید مرغ گوشتی از جمله پروژه‌های حوزه جهاد کشاورزی است که با مشکل اعتبار مواجه هستند، لیست این پروژه‌ها و اقدامات صورت گرفته آماده شوند تا در مرکز کشور پیگیر افزایش اعتبار آنها باشیم.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به احداث شهرک دامپروری با مشارکت اوقاف و امور خیریه در دشت سقاوه و همچنین احداث گلخانه کاکان، ادامه داد: برای احداث این شهرک‌ها نیازمند همکاری آب منطقه‌ای هستیم.
عسکری تاکید کرد: قول‌ها و وعده‌هایی که در این جلسات جهت رفع مشکلات پروژه‌ها ارائه می‌شود پیگیری می‌شوند و از سوی دیگر سرمایه‌گذاران در شهرستان‌ها پای کار باشند.
وی ابراز کرد: در مصوبات سفر دولت شهرستان‌های مارگون، لنده و چرام نباید از قلم بیفتند و در پروژه‌های سفر دولت به این شهرستان‌ها توجه شود.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح منظومه روستایی بنیاد مسکن و برآورد اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای اجرای آن، گفت: همه مناطق استان در طرح منظومه روستایی با هدف ایجاد اشتغال و تحول در روستاها دیده شود.
وی تصریح کرد: حدود ۶ طرح در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان در فهرست پروژه‌های سفر قرار دارند که شامل پتروپالایشگاه گچساران، فسفات چرام، اسید فسفریک و چند پروژه دیگر است.
عسکری گفت: حجم سرمایه‌گذاری پتروپالایشگاه گچساران که در سفر دولت کلنگ‌زنی می‌شود ۶ میلیارد دلار معادل ۲۴۰ هزار میلیارد تومان است که اگر بتوانیم این طرح را به سرانجام برسانیم استان دچار تحول بزرگی خواهد شد.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پروژه‌های افتتاحی، کلنگ‌زنی و پروژه‌هایی که نیازمند اعتبار هستند و قرار است در سفر دولت به استان مطرح شوند آماده شوند تا بعد از عید فطر از آنها بازدیدی صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

راز کشته شدن یک زن در کردستان

راز کشته شدن یک زن در کردستان

متهم به قتل در اعترافات خود گفته که در ابتدا زن را خفه کرده و سپس او را به سنگ بزرگی ...
روایت «المانیتور» از تشدید «جنگ در سایه» تل آویو با تهران

روایت «المانیتور» از تشدید «جنگ در سایه» تل آویو با تهران

درگیری اخیرا اسرائیل با ایران و نیروهای نیابتی آن در سوریه هفته گذشته تشدید شد. اسرائیل ...
پیشنهاد دولت بایدن به ایران: توافق موقت

پیشنهاد دولت بایدن به ایران: توافق موقت

به گفته ۱۰ مقام اسرائیلی، دیپلمات‌های غربی و کارشناسان آمریکایی، دولت بایدن در هفته‌های ...
1