تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۴۵۹۶۲۸
در خطبه‌های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

از افزایش 120 درصدی قیمت گوشت تا تیراندازی در دیشموک و مسمومیت دانش‌آموزان

۰
از افزایش 120 درصدی قیمت گوشت تا تیراندازی در دیشموک و مسمومیت دانش‌آموزان
کبنا ؛برخورد با عاملان بدحال کردن دختران دانش‌آموز، گرانی اجناس در بازار، تعطیلات نوروزی، تیراندازی در دیشموک، افزایش 120 درصدی قیمت گوشت و تکریم خانواده‌های شهدا و تبیین ابعاد جنگ ترکیبی دشمن برای مردم مهمترین محور‌های خطیه‌های ائمه جمعه در استان بود.
امام جمعه دهدشت با بیان این‌که در آستانه نوروز هستیم، گفت: وضعیت شهرستان برای نوروز مطلوب نیست و باید در این فرصت باقی‌مانده کاری انجام شود.

به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت، سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با برخی مسائل اخیر کشور را یادآور شد و اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم به خاطر رهبر حکیمی که برای اغتشاشات عفو عمومی صادر کردند اما برای حفاظت از نسل آینده فرمودند عفوی نخواهد بود.
امام جمعه دهدشت یکی از اهداف دشمن را شکست احساس امنیت در جامعه عنوان و بیان کرد: دشمن با راه‌اندازی جنگ ترکیبی، اکنون نوع دیگری را شروع کرده که البته موفق نخواهد شد.
وی با بیان این‌که دشمن به دنبال است که رشد و موفقیت فرزندان ما را متوقف کند گفت: مسئولان در تلاش برای نتیجه این مسأله مسمومیت‌سازی هستند.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اهمیت کاشت نهال را یادآور شد و بیان کرد: امروز یکی از معروف‌های ما کاشت نهال است.
امام جمعه دهدشت تک محصولی فروش نفت را یادآور را شد و با بیان این‌که فروش و قیمت آن با دشمن است گفت: مسئولان در بودجه سال آینده وابستگی به نفت را کمتر کنند.
وی حضور اقتدارآمیز ارتش جمهوری اسلامی از خلیج فارس را یادآور شد و با بیان این‌که امروز به برکت خون شهداء و انقلاب شکوهمند اسلامی ارتش قهرمان ما تا دورترین نقاط می‌رود اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی هر کجا مد نظر او باشد عملیات انجام خواهد داد و ترسی از دشمن نخواهیم داشت و دشمن نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.
وی با بیان این‌که در آستانه تکریم مساجد هستیم، یکی از موارد آبادانی مسجد را حضور در مساجد عنوان و بیان کرد: هیأت‌های مذهبی نسبت به مسأله حضور جوانان و نوجوانان در مسجد اهتمام جدی داشته باشند.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: مسجد نباید نمازخانه باشد بلکه همه امورات مسلمین در مسجد پیگیری شود، هم‌چنین ادارات مربوطه پای کار بیایند و کار اساسی انجام دهند.
امام جمعه دهدشت سالروز تأسیس بنیاد شهید را یادآور شد و ضمن تبریک به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مبنی بر صحبت‌های رهبر معظم انقلاب از شهادت به عنوان مرگ تاجرانه نام برد و خطاب به مسئولان استانی گفت: وضعیت اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر و جانباز در استان مطلوب نیست، فرزندانی که این سال‌ها کار کرد‌ه‌اند این‌ها باید اشتغال پیدا کنند اما با آن‌ها همراهی نمی‌شود، مسئولان استانی کاری کنند.
وی با بیان این‌که در آستانه نوروز هستیم افزود: وضعیت شهرستان برای نوروز مطلوب نیست، در این فرصت باقی‌مانده کاری انجام شود.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در پایان از همه عوامل برگزاری جشن نیمه شعبان تقدیر و تشکر کرد.
امام جمعه دیشموک گفت با اشاره به تیراندازی‌های در مراسمات در سطح بخش دیشموک گفت: جلسات مختلفی برگزار اما کاری انجام نشد.
حجت الااسلام علی اکبر راوندامام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دیشموک، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبر در روز درختکاری گفت: مسأله مسمومیت دانش‌آموزان مهم است و باید پیگیری شود، اگر دست‌هایی پشت پرده هست، باید دستگاه‌های مسئول و اطلاعاتی بررسی و عاملین و مسببین را به اشد مجازات برسانند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به روز درختکاری افزود: توجه به حفظ درختان و منابع ملی از نکات مهم است که رهبری هم به آن اشاره کرد و‌امیدواریم هر ایرانی سه درخت کاشته و از آن‌ها محافظت کند.
راوند اذعان کرد: با توجه به فرارسیدن ماه رمضان و عدم ثبات در بازار انتظار می‌رود مسئولین دقت کنند تا این مسأله مهم مورد بررسی قرار بگیرد و از بیرون از بخش؛ نسبت به تنظیم بازار در بخش اقدام شود.
وی با بیان اینکه، جهاد کشاورزی نظارت کند تا مردم نسبت به نظام اسلامی بدبین نشوند، افزود: نه اینکه با عدم نظارت عده‌ای به مردم ظلم کنند.
راوند با اشاره به تیراندازی‌های در مراسمات در سطح بخش دیشموک گفت: جلسات مختلفی برگزار شد و این تیراندازی‌ها سودی برای منطقه نخواهد داشت.
وی ادامه داد: در ساعات مختلف شبانه روز تیراندازی می‌شود و این گناه کبیره و هیچ سودی برای مرده ندارد، مسئولان امنیتی، اطلاعاتی و دستگاه‌های مسئول به تیراندازی ها‌ی بخش دیشموک ورود کنند.
امام جمعه دیشموک در پایان متذکر شد: مردم‌آزاری تا کی؟ مسئولین پای کار باشند و کسانیکه فرهنگ استفاده از اسلحه را ندارند با آن‌ها برخورد شود.
امام جمعه شهرستان بهمئی در شروع خطبه اول گفت: آرامش یکی از نیاز‌های اساسی انسان است یکی از آثار تقوا آرامش درونی و بیرونی برای فرد خانواده و جامعه است اثر تقوا آرامش بخشی است اهل تقوا اهل آرامش‌اند و این آرامش را به دیگران هم انتقال می‌دهند دل‌ها با یاد خدا آرامش می‌گیرد جامعه هم با یاد خدا آرامش پیدا می‌کند.
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی خاطر نشان کرد؛ اگر به دنبال آرامش برای فرزندانمان خانواده‌هایمان و جامعه‌مان هستیم راه آن ذکر خداست.
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی بیان کرد: بیانات کوتاه اما به هنگام و راه گشای رهبر حکیم و عالیقدر مقام معظم رهبری در مسمومیت دانش‌آموزان چنین بود دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی سررشته این جنایت‌ها را پیدا کنند عاملین و مسببین به اشد مجازات محکوم شوند چون هم جنایتی است که در حق معصوم‌ترین عناصر یک جامعه یعنی کودکان موجب رعب و ناامنی جامعه و نگرانی خانواده هاست و عفوی در اینجا نخواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: مجازات این‌ها باید باعث عبرت شود در طول سه دهه گذشته در مواجهه با حوادث و فتنه‌ها نوع مواجهه مقام معظم رهبری با این پدیده کم نظیر است.

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: این نوع مواجهه حکایت از شدت علاقه‌مندی و دلبستگی پدرانه مقام معظم رهبری با عزیزترین افراد و معصوم‌ترین عناصر جامعه و نشانه این است که رهبر حکیم انقلاب از مردم، غم خوار مردم، در سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم دل و همراه مردم خیرخواه و دلسوز مردم است.
حجت الاسلام صلواتی گفت: پدیده مسمومیت دانش‌آموزان در نگاه رهبر حکیم انقلاب یک جنایت بزرگ است چون هدف این جنایت کودکان خانواده‌ها دختران و امنیت عمومی جامعه است مطالبه ما از مسئولین امنیتی و انتظامی استان و شهرستان شناسایی افرادی است که اقدام به این جنایت کردند و به اشد مجازات محاکمه شوند.
وی عنوان کرد: تعطیلی مدارس، توقف رشد علمی و تحصیلی فرزندان ایران اسلامی برای حمایت از دختران اعتصاب علمی و تعطیلی مدارس را دشمن دنبال می‌کند دشمن به دنبال انتقام از دانش‌آموزان و دختران برای عدم همراهی آن‌ها با برنامه‌های دشمن است.
حجت الاسلام صلواتی افزود: باید مواظب باشیم دشمن به دنبال‌اتهام پراکنی بر علیه نهاد دین و دینداران است.
وی گفت: چون از قم در این سال‌ها ضربه دیدند لذا می‌خواهند مردم را نسبت به قم و نهاد دین بدبین کنند. می‌ خواهند مردم را از انقلاب نظام دین ولایت امام و شهدا جدا کنند به لطف خداوند متعال و عنایت امام زمان (عج) با این رهبر حکیم و مردم صبور و مقاوم باز هم دشمن را رسوا و خوار و ذلیل خواهیم کرد.
امام جمعه شهرستان بهمئی اشاره کرد: آمریکا تمام تلاش خود را کرد که این دو کشتی به مقصد نرسند و مانع عبور آن‌ها شود حضور کشتی‌های جنگی ایران در سواحل برزیل یک شکست دیگر برای آمریکا و یک پیروزی برای ایران اسلامی است از طرفی حضور نظامی ایران در اقیانوس اطلس نشان از پایان دوره‌ی یکه تازی آمریکا در جهان است پهلوگیری ناو‌های جنگی ایران بیخ گوش آمریکا حقیقتاً یک پیروزی برای ایران اسلامی است.
وی بیان داشت: دوشنبه ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا (سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی) است.
امام جمعه شهرستان بهمئی اضاف کرد: از تلاش‌ها و زحمات بنیاد شهید شهرستان در جهت ترویج فرهنگ شهید و شهادت تشکر می‌کنم یکی از مصادیق تعظیم شعائر الهی گرامی داشت یاد و نام و ترویج فرهنگ شهید و شهادت است امروز یکی از نیاز‌های کشور زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان است و برای آینده کشورمان ضروری و حیاتی است.
حجت الاسلام صلواتی گفت: شهید زمین و زمان را معطر می‌کند شهید دل‌ها و روح‌ها را احیا می‌کند از دل یادواره‌ها باید جهل زدایی و ضلالت روبی بوجود آورد باید از دل یادواره‌ها و مناسبت‌ها شهیدان کلمه‌ای به نام أَنِ اعْبُدُوا اللَّهَ وَاجْتَنِبُوا الطَّاغُوتَ ۖبوجود بیاید این رسالت همه ماست فرهنگ شهید و شهادت فرهنگ حرکت به سمت جامعه و مدنیه فاضله است.
وی عنوان کرد: فرهنگ شهید و شهادت فرهنگ ولایت محوری ولایت باوری و ولایت یاوری است یکی از استعداد‌ها و ویژگی بی‌نظیر مردم شهرستان بهمئی توجه به فرهنگ شهید و شهادت است.
امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: هفته آینده یادواره یکی از شهیدان شهرستان بهمئی است از همه خانواده‌ها دانش‌آموزان و اصناف و اقشار برای توجه به فرهنگ شهید و شهادت و یادواره‌ها و یادمان‌های شهدا دعوت می‌کنم.
حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: روز دوشنبه ۲۲ اسفند دهه تکریم و غبار روبی مساجد است انقلاب اسلامی ما از مسجد با مسجد و برای مسجد استقرار یافت اگر بخواهیم این انقلاب و نظام به حیات طیبه خودش ادامه بدهد باید رویکرد‌ها مسجد محوری و امر مسجد باید تقویت شود راهکار آن هم بازخوانی کارکرد‌های مساجد است.
وی گفت: یکی از کارکرد‌های مساجد عبادی است نماز را به جماعت در مسجد برگزار کنیم مسجد فقط برای نماز نیست یکی از عبادت‌ها تفکر است مسجد محل تلاوت قرآن انس با قرآن است دومین کارکرد مسجد کارکرد سیاسی و اجتماعی است مسجد مرکز اجتماع سیاسی و تبلیغ احکام سیاسی اسلام است.
امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: مسجدالنبی مرکز سیاست اسلامی بود از مسجد مسائل و آنچه که طراحی می‌شود باید تبدیل شود به اینکه مسجد محل رتق و فتق امور مردم است.
حجت الاسلام صلواتی بیان داشت؛ مشکلات مردم باید در مساجد حل شود سومین کارکرد مسجد کارکرد تبلیغی است مسجد یک رسانه‌ی تبلیغی بزرگ است مسجد محل تبلیغ اسلام و حرکت‌های اسلامی است چهارمین کارکرد مسجد کارکرد آموزشی و تربیتی است مسجد باید مرکز و محل تربیت صحیح باشد مسجد مرکز تفکر تامل و تصفیه روح است.
وی ادامه داد: مسجد کانون موعظه و پرورش اخلاق در جامعه باشد پنجمین کارکرد مسجد: مبارزاتی و نظامی است مسجد در صدر اسلام محلی بود که روحیه مبارزه ایجاد می‌کرد در استان کهگیلویه و بویر احمد آسیب‌های اجتماعی رو به افزایش است.
امام جمعه شهر لنده در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به شور و شعف وصف ناپذیر ملت شریف ایران اسلامی و اقصی نقاط جهان در برگزاری جشن‌های شعبانیه گفت: آنچه از دل جشن‌های شعبانیه مشخص بود اعلام آمادگی و بستر‌سازی ظهور آن امام و نقطه مهم‌تر‌امید به آینده که در دل مشتاقان امام عصر دیده می‌شد.
حجت الاسلام محمودی اصل به اقدام خباثت آلود بدحال کردن دانش‌آموزان در کشور اشاره کرد و افزود: دفاع تمام قد مقام معظم رهبری در این مورد بسیار مهم حایز اهمیت بود که برخی مسولان و افراد کشور ما در برخورد با این مسأله باید با تمام توان در برابر این مسأله برخورد می‌کردند، البته برخی عوامل ورشکسته سیاسی با دید اغماض و غرض ورزی و انتقام جویانه نظام را متهم کردند.
محمودی اصل با توجه به سخنان مقام معظم رهبری، غرض دشمنان داخلی و خارجی را بالا بردن التهابات و ما آرامی در خانواده و جلوگیری از رشد علمی فرزندان این مرز و بوم عنوان کرد و گفت: باید با مسببین خیانتکار این عرصه باید برخورد شود.
وی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در روز‌های آخر سال اشاره کرد و گفت: در آستانه سال جدید هم مردم و هم مسولان باید با قدرت و مدیریت و هماهنگی بیشتر بین ارکان اقتصادی و جدی‌تر امور اقتصادی مردم را دنبال نمایند تا نگرانی‌های مردم کمتر گردد.
امام جمعه شهر چرام در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه موضوعی که باعث رنجش مردم می‌شود، یکسان نبودن قیمت گوشت قرمز در استان است افزود: اختلاف فروش قیمت گوشت قرمز در استان کوچک ما، که تولید‌کننده گوشت قرمز در کشور است، نشانگر چه امری است؟ آیا متولیان امر مثل جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و.. فکری برای مسأله کرده‌اند؟ چرا قیمت گوشت قرمز افزایش بیش از ۱۲۰ درصدی داشته است؟
حجت الاسلام سید نوراله افشار افزود: هر توجیهی برای چند نرخی بودن و گرانی بیش از اندازه این قلم از سبد غذایی مردم آورده شود قابل پذیرش نیست. سریع‌تر اقدامی کنید و اگر توان اداره بازار را ندارید صادقانه به مردم بگوئید.
خطیب جمعه چرام اظهار داشت: گرانی موضوعی است و بی‌تدبیری موضوعی دیگر که باید رسیدگی شود؟ اگر وضعیت همینطور ادامه داشته باشد مطالبی دیگر است که در آینده تقدیم خواهد شد.
حجت الاسلام افشار بیان نمود: آغاز کرونا از قم و پروژه بدحال کردن دختران دانش‌آموز از قم هر دو براساس برنامه استعماری توسعه پایدار انجام می‌شود.
وی افزود: قم به عنوان مرکز دین و تشیع و روحانیت یکی از موانع تغییرات بنیادین استعمارگران براساس سند توسعه پایدار است؛ لذا شیوع بیماری کرونا در ایران را از قم آغاز می‌کنند تا جایگاه روحانیت و دین را تضعیف کنند.
خطیب جمعه چرام اظهار داشت: دستگاه‌های مسئول، دستگاه‌های اطّلاعاتی، دستگاه‌های انتظامی دنبال کنند و سررشته‌ی این جنایت را پیدا کنند ــ هم عاملین را، هم مسبّبین را ــ و این‌ها بایستی به اشدّ مجازات محکوم بشوند.
امام جمعه سی‌سخت در‌ خصوص بدحال کردن دانش‌آموزی اظهار داشت: یکی از ابعاد مهم جنگ ترکیبی بعد اقتصادی و لایه آن، جنگ ارزی است. تلاطم‌های ارزی و به هم ریختگی بازار طلا و دلار تصادفی نیست ما با یک جنگ تمام عیار مواجه هستیم.
حجت الاسلام مصباح نژاد افزود: دشمن پس از چهار ماه تلاش و شکست پروژه براندازی نظام، وارد مرحله دوم یعنی نارضایتی اقتصادی شده است و با بالا بردن قیمت دلار در حال بازی با روان ملت ایران و به هم زدن اوضاع داخلی کشور است. روی دیگر سکه نیز بدحال کردن دانش‌آموزان در برخی مدارس دخترانه است.
مصباح نژاد با بیان این‌که انقلاب اسلامی در حوزه زنان در سال‌های پس از انقلاب پیشرفت‌های زیادی داشته است، گفت: لذا دشمنان تلاش می‌کنند با تعطیلی مدارس دخترانه، جمهوری اسلامی را به مخالفت با درس خواندن زنان متهم کنند. این در حالی ست که امروز بیشترین دانشجویان ما در دانشگا‌هاً دختران هستند.
خطیب جمعه سی‌سخت تصریح کرد: درخواست مردم ما از نهاد‌های امنیتی و مسئول این است که با سرعت و قاطعیت آرامش را برگردانده، طراح اصلی بر هم زنندگان بازار ارز، جبهه استکبار و دشمنان این نظامند، اما عده‌ای هم با سرمایه‌گذاری در حوزه ارز و نفروختن اجناس و انبار کردن آن به این نا آرامی‌ها دامن می‌زنند از طرف دیگر با برخورد جدی با پخش‌کنندگان گاز سمی، برای دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان ایجاد آرامش کنند.
مسئولان خدمت و مردم هشیاری را سرلوحه کار خود قرار دهند
حجت الاسلام‌ایمانی تبار_ خطیب موقت جمعه شهر پاتاوه_ در خطبه‌های نماز این شهر با بیان اینکه سال 57 در گلزار شهدای هویزه توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای برای پاسداشت یاد مقام شهدای هویزه و شهدای جنگ تحمیلی به عنوان نامگذاری شد گفت: سال بعد اردو‌های دانش‌آموزی و دانشجویی و تشکل‌های مردمی. برای باز گویی و تصویر‌سازی و حماس‌های رزمندگان جانبازان وشهدای گرانقدر و فرهنگ مقاومت ایثار و شهادت در جامعه تدارک دیده شد.
ایمانی تبار خطاب به مسئولان گفت: مسئولان برای خدمت به مردم انتخاب شدند و نباید در این زمینه کوتاهی کنند و باید با برنامه‌ریزی و مدیریت با فکر جهادی و انقلابی در خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.
وی خطاب به مردم هم گفت: دشمان ایران اسلامی با شیو‌های گوناگون از بدو انقلاب اسلامی تا کنون دنبال تفرقه و ایجاد شکاف میان قومیت‌ها و تفرقه افکنی هستند و مردم باید در این زمینه مانند سال‌های گذشته هشیار باشند و نقشه‌های آن‌ها را خنثی کنند.
ایمانی تبار اضافه کرد: یکی از آخرین اقدامات دشمنان برای شکاف میان مردم و مسئولان و نظام بدحال کردن دختران دانش‌آموز است و در این زمینه نهاد‌های امنیتی باید عامل این نقشه خبیث را در داخل کشور به سزای عمل زشت‌شان برسانند.
شناخت جنگ ترکیبی دشمان نیازمند تبیین و روشنگری علما و نخبگان
امام جمعه موقت شهر مارگون در خطبه‌های نماز این این شهر گفت، جنگ ترکیبی دشمن در عرصه‌های مختلف شروع شده و مردم بایدهوشیار باشند و شناخت جنگ ترکیبی دشمن نیاز به تبیین و روشنگری از طریق و علما و افراد آگاه نسبت به مسائل و امورات کشور در داخل و خارج از آن می‌باشد.
حجت الاسلام فاطمی افزود: نمونه‌های بارز آن اغتشاشات اخیر، کشته‌سازی، مسمومیت دانش‌آموزان و توطئه‌ها و هر اقدام دیگری از این نمونه جنگ ترکیبی است و مردم عزیز بدانند که این اقدامات دشمن ره به جایی نخواهد برد چرا که اولین و آخرین ندارد، زمان و مکان نمی‌شناسد و دشمن هرجا فرصت به دست بیاورد ضربه خواهد زد، اما غافل از این که نمی‌داند تا مردم پشت نظام و ولایت فقیه می‌باشند هرگز در اقدامات خود موفق نخواهند شد.
امام جمعه سرفاریاب در ادامه بحث شناخت، کنترل و مراقبت از نفس به عنوان یکی از راه‌های شناخت و حرکت در مسیر خداشناسی را، دارای بعد فردی و عام عنوان کرد و گفت: نظارت بر خود نباید محدود به مسائل شخصی و فردی باشد بلکه در همه عرصه‌های زندگی از جمله مراودات و روابط اجتماعی با دیگران باید مراقبت کنیم تا به مال و آبروی کسی خیانت نکنیم.
حجت الاسلام زارعی پور امور ایثارگران و روز تکریم شهدا، یاد و خاطره همه شهدا، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای بخش سرفاریاب را گرامی داشت و گفت: شهادت سبب غفران الهی، شهادت طلبی از مشخصات مؤمنان واقعی و شهیدان باعث ماندگاری اسلام و مایه افتخار و عزت ایران هستند و تکریم و نگهداشت یاد و خاطره شهدا صرفاً وظیفه‌ی یک نهاد مثل بنیاد شهید نیست، بلکه همه آحاد جامعه با توجه به دینی که نسبت به شهدا دارند باید در تکریم حرمت شهدا و خانواده‌های معظم آنان و زنده نگه داشتن راه و رسم شهیدان تلاش و انجام وظیفه نمایند.
وی با اشاره به مناسبت مهم تکریم و غبارروبی مساجد در دهه‌ی آخر ماه شعبان، مساجد را در فرهنگ قرآنی و اسلامی دارای جایگاه مهم و والا دانست و گفت: مسجد مهد تمدن حقیقی بشر و بستر تحقق حکومت الهی از زمان پیامبر تا حضرت صاحب الزمان مهدی موعود (عج) است و تنها یک مکان عبادت نیست بلکه سنگر محکم و میدان حفاظت و مقابله با توطئه‌های دشمن و محل تصمیم‌گیری و مدیریت برای همه امور مسلمانان می‌باشد و مؤمنان باید مساجد را ر‌ها نکرده و در خدمت و آبادی مساجد کوشا و در این مکان‌های مقدس و خانه‌های خدا حضور مداوم داشته باشند.
امام جمعه موقت قلعه رئیسی خواستار توجه به خانواده‌های شهدا و جانبازان شد
حجت الاسلام بهادری به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص بنیاد شهید و ارزش نهادن به مسیر شهدا اشاره کرد و گفت: همه مردم و مسئولان وظیفه دارند از مسیر و راهی که شهدا در انقلاب ترسیم کردند دفاع و حمایت کنند.
وی با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی و به روز راهیان نور گفت: راهیان نور پیام‌رسان ارزش‌های دفاع مقدس و معارف شهداست و راهیان نور مؤثرترین برنامه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوانان است.
بهادری با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور نمایش آمادگی ملت ایران در دفاع از قرآن و اسلام است و گفت: روایتگری در راهیان نور فرصتی برای بیان خدمات هشت ساله دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد، ایران قرارداد خرید هواپیمای سوخو-۳۵ از روسیه ...
چرا پوتین هنوز «جنگ تمام عیار» را شروع نکرده است؟

چرا پوتین هنوز «جنگ تمام عیار» را شروع نکرده است؟

علیرغم تمام صحبت‌هایی که مطرح شده پوتین هنوز دستورالعمل استالینیستی را اتخاذ نکرده است....
کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

معاون درمان وزارت بهداشت نتایج بررسی‌ها و جمع‌بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز ...
1