کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع مدیران کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

واکنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مسمومیت دانش‌آموزان

14 اسفند 1401 ساعت 1:39

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسمومیت دانش‌آموزان ادامه جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام اسلامی و ایجاد بدبینی بین مردم و تضعیف روحیه آن‌ها هدف اصلی این جنگ است.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسمومیت دانش‌آموزان ادامه جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام اسلامی و ایجاد بدبینی بین مردم و تضعیف روحیه آن‌ها هدف اصلی این جنگ است.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده شامگاه شنبه (13 اسفند ماه 1401) در جمع مدیران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در برخی از شهر‌های کشور، اظهار کرد: دشمن جنگ ترکیبی را مدت‌ها علیه کشور ما آغاز کرده و هدف‌شان این است که مردم را نسبت به نظام ناامید و بدبین کنند.
وی افزود: آن‌ها می‌خواهند که به دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان آسیب وارد کنند. لذا با این حربه جدید یعنی مسمومیت دانش‌آموزان اهداف شوم خود را دنبال می‌کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعطیلی مدارس یکی از اهداف دشمنان است و آنان می‌خواهند که دانش‌آموزان ما را از فضای کلاس و درس دور نگه دارند تا در فضای مجازی نیات شوم خود را پیاده کنند.
وی اضافه کرد: پشت پرده مسمومیت دانش‌آموزان دشمنان ما حضور دارند و آن‌ها با فضاسازی و جنگ ترکیبی که از مدت‌ها پیش آغاز کرده‌اند به دنبال تضعیف روحیه مردم هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در انتها گفت: یک پویش همگانی برای مقابله با این حربه دشمن لازم است و مردم عزیز ما باید خویشتن‌داری خود را حفظ کنند؛ زیرا که نیرو‌های امنیتی پای کار هستند و این نقشه شوم نیز با مشارکت مردم نقش بر آب می‌شود.
 


کد مطلب: 459326

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459326/واکنش-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-مسمومیت-دانش-آموزان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1