تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۴۵۹۲۸۹
مدیرکل صنعت،معدن وتجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

زمان برپایی نمایشگاه بهاره یاسوج + جزئیات

۲
۱
زمان برپایی نمایشگاه بهاره یاسوج + جزئیات
کبنا ؛مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساعت کار نمایشگاه بهاره یاسوج از ۱۰ صبح الی ۲۰ شب خواهد بود که حضور ۲۲۰شرکت کننده در این غرفه ها نیز پیش‌بینی شده است.

به گزارش کبنا نیوز، کریم روزبهان از برپایی نمایشگاه بهاره در مرکز استان خبر داد و افزود: با توجه به ایام پایانی سال و تقارن آن با ماه مبارک رمضان نمایشگاه بهاره در مصلای بزرگ شهر یاسوج برگزار خواهد شد.
کریم روزبهان اضافه کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۱۶ اسفند ماه لغایت ۲۶ اسفند جهت رعایت حال شهروندان و مصرف کنندگان دایر خواهد شد.
روزبهان افزود: در این نمایشگاه بیشتر اقلام کالایی پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار و اقلام تنظیم بازار و کالاهای اساسی از قبیل مرغ منجمد، گوشت قرمز، برنج، شکر و میوه شب عید نیز عرضه خواهد شد.
مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان یادآور شد: ساعت کار این نمایشگاه از ۱۰ صبح الی۲۰ شب خواهد بود که حضور ۲۲۰شرکت کننده در این غرف نیز پیش‌بینی گردیده است.
وی افزود: کار بازرسی و نظارت توسط بازرسان، کمیته نرخ گذاری و کمیته نظارت این اداره کل به طور حتم وجدی در دستورکار خواهد بود و غرفه داران باید اجناس خود را تا ۱۵ درصد کمتر از نرخ رایج بازار در این نمایشگاه عرضه نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، برخورد تعزیری و قانونی صورت می‌پذیرد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در پایان افزود: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به مدیریت داخلی نمایشگاه یا به سامانه یکپارچه ۱۲۴ گزارش تا به شکایات آنها توسط تیم نظارتی، رسیدگی گردد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مصلی شده منبع درآمد / من نمی‌دونم مصلی برای عبادت هست یا پول درآوردن...220غرفه هست هر غرفه پنج میلیون گرفتن خودت بخوان تا آخر
ساسان
Iran, Islamic Republic of
مصلی جای نماز خوندن. نه جای کاسبی کردن
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1