کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در هفته امور تربیتی؛

دیدار فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل آموزش و پرورش استان + تصاویر

11 اسفند 1401 ساعت 11:38

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از حمایت سپاه از فعالیتهای خوب آموزش وپرورش استان خبر داد.


فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از حمایت سپاه از فعالیتهای خوب آموزش وپرورش استان خبر داد.
به گزارش «کبنا»، سردار حمید خرمدل در دیدار مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه حاکمیتی مورد حمایت مجموعه سپاه فتح استان است و معتقدیم از جایگاه آموزش و پرورش و دانشگاه باید حفظ و حراست شود.
وی با بیان اینکه زحمات و تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه های فرهنگی دهه فجر و نگاه ویژه به مناسبتها ملی و مذهبی در سطح مدارس برای تقویت ارزشهای دینی و الهی قابل تقدیر است گفت: در بحث راهیان نور به عنوان مهمترین حرکت فرهنگی شاهد استقبال دانش آموزان هستیم که نتیجه تعامل خوب آموزش و پرورش با بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان است.
فرمانده سپاه فتح استان افزود: با همه این موفقیتهای خوب و ارزشمند آموزش و پرورش مظلوم واقع شده است که آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه حاکمیتی و تاثیر گذار باید حمایت شود.
وی گفت: همانند مجموعه سپاه که چهار چوبی دارد هر کسی که خواسته ای از آموزش و پرورش دارد باید در چهارچوب حریم آموزش و پرورش باشد.   
سردار خرمدل سپاه را یار دوازدهم آموزش و پرورش دانست و بر حمایت مجموعه سپاه از اقدامات جهادی، فعالیتها و برنامه های خوب مدیرکل آموزش و پرورش استان تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: سپاه حافظ نظم و سنگربان انقلاب اسلامی در مقابل هجمه های دشمنان است که رسالت خویش را به خوبی در همه عرصه ها انجام می دهند.
حسنعلی عزت خواه ضمن تقدیر وتشکر از همراهی و تعامل خوب مجموعه سپاه با آموزش و پرورش خطاب به سردار خرمدل گفت: جمله زیبای شما به عنوان یار دوازدهم آموزش و پرورش را هیچگاه از یاد نمی بریم.
وی افزود: لباس پاسداری مایه آرامش مردم است و در تحریم سپاه واکنش مردم را دیدیم که چگونه از سپاه قاطعانه حمایت کردند و امروز سرمایه اجتماعی سپاه در بالاترین حد ممکن است.
عزت‌خواه بیان کرد: عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های سبزپوشان سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح است که قطعا مردم ما قدردان این تلاش‌های دلسوزانه و خالصانه خواهند بود.
وی گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر تربیت دانش آموزان برای رسیدن به حیات طیبه تاکید شده که رسیدن به حیات طیبه از مسیر تفکر و روحیه جهادی و انقلابی می‌گذرد.

مدیرکل آموزش و پرورش به موفقیتهای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: پرداخت قریب به ۶۴ میلیارد تومان وام مرابحه به فرهنگیان برای اولین بار، کسب رتبه سوم کشوری در توسعه رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش، برنامه های خلاقانه در دهه فجر و اجرای برنامه قطار انقلاب در ۴۴ مدرسه برای اولین بار، برگزاری کارگاههای متعدد آموزشی مولفین کتب تدریس، برگزاری همایش بوم رنگ و معلمان تربیت بدنی با حضور اساتید برجسته کشوری، کسب چندین مدال طلا و مقام در مسابقات علمی و ورزشی، برنامه ریزی برای حضور فعال دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تشیع شهدا و رشد صد درصدی در رشته ریاضی بخشی از توفیقات آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری است.
وی با بیان اینکه رویکرد تحولی در آموزش و پرورش در دولت سیزدهم آغاز شده است گفت: ما در آموزش و پرورش به عنوان سربازان و پاسداران عرصه تعلیم و تربیت در دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
در پایان این جلسه که معاونین آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و روسای بسیج فرهنگیان و دانش آموزی سپاه فتح استان حضور داشتند با اهدا لوح سپاس از سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.


 


کد مطلب: 459206

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459206/دیدار-فرمانده-سپاه-کهگیلویه-بویراحمد-مدیرکل-آموزش-پرورش-استان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1