کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خبر داد؛

کشف ۸ کیلو گرم مواد مخدر در کهگیلویه / دستگیری ۲۸ قاچاقچی کالا

10 اسفند 1401 ساعت 11:49

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از کشف ۸ کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری ۲۸ قاچاقچی کالا در این شهرستان خبر داد.


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از کشف ۸ کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری ۲۸ قاچاقچی کالا در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا، سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضائی در محل های پر تردد و میادین شهر با هدف ارتقاء نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسیکلت های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا درآمد. 
​​​​وی افزود: در این طرح  20 دستگاه  خودرو فاقد پلاک،  پلاک مخدوش و شیشه دودی و 47 دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.  

موسوی تصریح کرد: مأموران در ادامه این طرح ۱۹ نفر معتاد،  ۱۶ نفر سارق،  ۴ نفر به جرم مالی و اقتصادی،  ۴نفر خرده فروش مواد مخدر،  ۲۸ نفر به جرم قاچاق کالا،  ۷۰ نفر به جرم سایر جرائم دستگیر و  ۸ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر کشف و ضبط کردند. 
وی بیان داشت: در ادامه این طرح ۵ واحد صنفی متخلف پلمپ،  ۲۸ فقره انواع سرقت کشف،  کالاهای قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 528 میلیون ریال کشف،  سه قبضه سلاح جنگی،  ۲۳ قبضه سلاح شکاری و تعداد ۶۸۳۷ عدد انواع مواد محترقه نیز کشف و ضبط گردید. 
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی از شهروندان خواست:  در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.


کد مطلب: 459165

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459165/کشف-۸-کیلو-گرم-مواد-مخدر-کهگیلویه-دستگیری-۲۸-قاچاقچی-کالا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1