کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سوم شعبان، خجسته سالروز میلاد پربرکت حضرت سیدالشهداء(ع)؛

پیام تبریک سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهمئی به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز

5 اسفند 1401 ساعت 22:08

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بهمئی با صدور پیامی سالروز میلاد حضرت سیدالشهدا امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین سالروز میلاد حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.


سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بهمئی با صدور پیامی سالروز میلاد حضرت سیدالشهدا امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین سالروز میلاد حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام
با احترام «روز پاسدار» و میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین اسلام و آزادگی، سرور شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و «روز جانباز» میلاد جانباز دشت نینوا و پرچمدار قافله حسینی حضرت ابوالفضل العباس (ع) را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
کارنامه درخشان سپاه پاسداران در سال‌های پرشکوه انقلاب اسلامی که حاصل تلاش، ایثار و حرکت جهادی فرماندهان و کارکنان آن نهاد انقلابی در حوزه‌های دفاعی، خودکفایی، اعتقادی، فرهنگی و مردم یاری است، ثمرات ارزشمندی را به همراه داشته که علاوه بر مردم شریف ایران اسلامی، ملت‌های مظلوم جهان نیز از سایه‌سار آن بهره‌مند شده‌اند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تبریک این ایام خجسته به همه‌ی پاسداران انقلاب اسلامی خاصه استان کهگیلویه و بویراحمد،فرماندهی محترم و سبز پوشان سپاه ناحیه بهمئی و سرهنگ پاسدار حاج علی محمدی فرماندار انقلابی شهرستان بهمئی به ویژه جانبازان شجاع، صبور و بصیر پاسدار، عزت، سربلندی و توفیقات روزافزون و تمامی خدمتگزاران متعهد، صدیق و حافظان حریم امنیت، آزادی، استقلال و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در استمرار صراط نورانی حضرت امام خمینی (ره) تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) و منویات و رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.
« هادی منصوری » 
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بهمئی


کد مطلب: 458935

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458935/پیام-تبریک-سرپرست-مرکز-آموزش-فنی-حرفه-ای-بهمئی-مناسبت-روز-پاسدار-جانباز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1