تاریخ انتشار
جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۴۵۸۹۳۰
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

برای بیمه انقلاب اسلامی باید روی نسل جوان کار کرد

۱
برای بیمه انقلاب اسلامی باید روی نسل جوان کار کرد
کبنا ؛امام جمعه موقت دهدشت فرا رسیدن هفته تربیت اسلامی را یادآور شد و با بیان اینکه ما روی نسل جوان خوب کار نکردیم افزود: برای بیمه انقلاب اسلامی باید روی جوانان کار کرد و فرزندان خود را از همان دوران کودکی با اهل بیت علیهم السلام آشنا کرد.
​​​​به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام عبدالمطلب تقوی در خطبه های نماز جمعه دهدشت امروز (۵ اسفند ماه ۱۴۰۱) با تبریک اعیاد شعبانیه استفاده از فرصت شعبان را مبارزه با هواهای نفسانی و دنیا طلبی ها دانست و افزود: این ایام حایض اهمیت است و فقط حاملان عرش الهی می‌توانند ایام شعبان را درک کنند. 
حجت‌الاسلام تقوی ماه شعبان فرصتی برای استغفار از سیاهی‌ها و بدی‌ها دانست و گفت: همه باید از فرصت این ماه استفاده کنیم. 
وی به فرارسیدن میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار اشاره کرد و گفت: امام حسین علیه السلام به عنوان یک  پاسدار توانست از انقلاب مکتب پیامبر اسلام (ص) به نحو احسن پاسداری کند و در برابر همه دشمنان دین آن روز با شعار هیهات من الذله از این مکتب دفاع کرد. 
تقوی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران با همان شعارهای امام حسین علیه السلام در برابر استکبار جهانی توانسته است از آرمان های خود حفاظت کند. 
وی افزود: تا زمانی که ملت ایران به ابا عبدالله الحسین علیه السلام تاسی می‌کند و شعارهای او در میان ملت ایران زنده است دشمن راهی از پیش نخواهد برد. 
امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به اینکه امروز اساسی ترین کار دشمن یأس و ناامیدی در جامعه است افزود: اما در حوادث اخیر مشاهده کردیم که ملت ایران در برابر دشمن با ایمان، اعتقاد و دشمن شناسی به میدان آمد و نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.
حجت‌الاسلام تقوی فرا رسیدن هفته تربیت اسلامی را یادآور شد و با بیان اینکه ما روی نسل جوان خوب کار نکردیم افزود: برای بیمه انقلاب اسلامی باید روی جوانان کار کرد و فرزندان خود را از همان دوران کودکی با اهل بیت علیهم السلام آشنا کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1