تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب : ۴۵۸۴۴۱
پس از سالها چشم انتظاری اهالی فرهنگ،هنر و رسانه

کلنگ مجتمع فرهنگی هنری شهرستان لنده به زمین زده شد

۰
کلنگ مجتمع فرهنگی هنری شهرستان لنده به زمین زده شد
کبنا ؛آیین کلنگ زنی مجمتع فرهنگی وهنری شهرستان لنده با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی ،معاونت سیاسی و امنیتی استاندار،فرماندار لنده،مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی ،فرماندهی سپاه شهرستان،رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده،جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و با استقبال پر شور اهالی فرهنگ،هنر،رسانه وعلوم قرآنی شهرستان برگزار شد.

به گزارش کبنا نیوز؛ در ابتدای این برنامه اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده اظهار داشت: پس از سالها تلاش و پیگیری ضمن خیر مقدم خداوند را شاکر وسپاسگزارم که دغدغه مهم و اساسی حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان با حمایت های فرماندار ،مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی و منابع طبیعی به ثمر نشست.
در ادامه امین درخشان مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی استان در این برنامه اظهار داشت: پس از یک دهه تلاش و پیگیری بالاخره مشکل این پروژه برطرف شد.
وی با تقدیر از تلاشهای رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده از همکاری فرماندار شهرستان ،معاونت سیاسی استاندار و حضور نماینده مردم در مجلس تقدیر نمود.
درخشان اظهار داشت: امیدواریم نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار جهت بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه توجه ویژه نمایند.

در پایان جلال دانش فرماندار شهرستان لنده با اظهار خوشحالی از برگزاری این آیین اظهار داشت: خوشحال و خرسندیم که یکی از مطالبات مهم حوزه فرهنگ و هنر شهرستان عملی شد و تمام تلاش بر این خواهد بود که بزودی از این پروژه بهره‌برداری شود.
لازم به ذکر است این پروژه در زمینی به مساحت ۳۵۰۰متر مربع و زیر بنای ۲۳۰۰متر مربع در طبقه شامل سالن نمایش ،سینما،نگارخانه،پلاتو،سالن اجتماعات وسالن های متعدد دیگر بنا خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1