کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نشست پارلمان وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با حضور منوچهر متکی برگزار شد / پناهی: با یک مدیریت خوب و صحیح مجلس آینده را در دست نیرو‌های انقلاب می‌ببینیم / اگر دیر بجنبیم مجلس از دست خواهد رفت / جای سهل‌انگاری، کنارکشیدن و تسویه حساب‌های شخصی نیست

22 بهمن 1401 ساعت 16:57

اولین نشست پارلمان شورای وحدت انقلاب اسلامی با حضور منوچهر متکی سیاستمدار، رئیس احزاب ایران و وزیر اسبق در دولت ششم و هفتم، اعضای شورا، برخی چهره‌های سیاسی و دولتی در حسینیه الزهرا یاسوج برگزار شد.


اولین نشست پارلمان شورای وحدت انقلاب اسلامی با حضور منوچهر متکی سیاستمدار، رئیس احزاب ایران و وزیر اسبق در دولت ششم و هفتم، اعضای شورا، برخی چهره‌های سیاسی و دولتی در حسینیه الزهرا یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، حجت لاسلام صفدر پناهی_ رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد_ گفت: برخی از مسوولین در این نشست دعوت شده‌اند، چرا که شورای وحدت حزب نیست، که حضور مسوولان در این نشست اشکال و ایراد داشته باشد، شورای وحدت انقلاب اسلامی یک جریان انقلابی است لذا برخی از مسوولین و سایر دوستان به عنوان می‌همان ویژه دعوت شده‌اند.
حجت الاسلام پناهی اظهار داشت: توقع مردم این  است که مسوولین در کنار جریان انقلابی کار و تلاش کنند و نقطه نظرات دوستان انقلابی را بشنوند تا بتوانیم با یک مدیریت خوب و صحیح جریان مجلس آینده را نیز در دست نیرو‌های انقلاب ببینیم.
پناهی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: به فضل‌الهی هرگز دچار تردید، اختلاف و انشقاق نخواهیم شد و با یک کار کارشناسی دقیق و متقن آرام آرام گام خواهیم برداشت و کاندیدا یا کاندیداهای را احیاناً به جامعه معرفی خواهیم کرد که باعث نگرانی نیروهای جریان انقلابی نشود بلکه مایه خوشحالی شود. 
وی افزود: ان شاء الله روز به روز مختصر نگرانی که بین نیروهای انقلابی وجود دارد. کم‌مهری‌ها و بی‌مهری‌ها آرام آرام باید مدیریت کنیم که رخت بربندد و رسالت عظیمی را که برای مجلس داریم. جای سهل‌انگاری، کنارکشیدن و تسویه حساب‌های شخصی نیست. اگر دیر بجنبینم مجلس از دست خواهد رفت. اگر چه انتقادهای هست اما باید در جهت بهتر شدن گام برداریم نه در جهت وادادگی و از دست دادن. لذا از همه احزاب، تشکل‌ها و عزیزان و از چهره‌های برجسته استانی و علمی می‌خواهیم که پای کار باشند. امیدوارم بی‌مهری‌ها و مظلومیت‌های گذشته جبران شود.
علی محمد دانشی_ عضو شورای وحدت اصولگرایان_ نیز در این نشست گفت: امروز مصداق تفسیر این سوره مبارکه تحقق پیدا کرد، لکن یوالله روزی است که سرنوشت ساز باشد، امروز یوم الله در استان ما تحقق پیدا کرد.
دانشی اظهار کرد: شکل‌گیری شورای وحدت در استان چند رکن دارد، محور اول روحانیت است، در شورای وحدت استان چهره‌های برجسته روحانیت عضویت و هدایت و نظارت دارند.
دانشی بیان کرد: رکن دوم احزاب و تشکل‌هایی که در کشور وجود دارد و در استان خدمت می‌کند عضو شورای وحدت هستند، دبیر جامعه اسلامی مدیران، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، انجمن اسلامی پزشکان، جمعیت اسلامی فرهنگیان، حزب عدالتخواهان، جبهه ایران اسلامی، حزب حقوقدانان اسلامی، جامعه اسلامی مهندسین، حزب اسلامی ایران زمین، موتلفه اسلامی، جبهه مقاومت اننقلاب اسلامی، جامعه اسلامی کارگزاران. ۱۶ تشکل در استان فعالیت دارند و عضو شورای وحدت هستند.
وی افزود: ضلع سوم چهره‌های تأثیرگذار استان است. در همین جلسه چهره‌های شاخص و تأثیرگذار استان حضور دارند، که عضو شورای وحدت نیستند ولی به این جلسه دعوت شدند.

خبر تکمیل می شود


کد مطلب: 458298

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458298/نشست-پارلمان-وحدت-اصولگرایان-کهگیلویه-بویراحمد-حضور-منوچهر-متکی-برگزار-پناهی-یک-مدیریت-خوب-صحیح-مجلس-آینده-دست-نیرو-های-انقلاب-می-ببینیم-اگر-دیر-بجنبیم-خواهد-رفت-جای-سهل-انگاری-کنارکشیدن-تسویه-حساب-های-شخصی-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1