تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۴۵۸۲۴۹
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

بنای در شورا نظارت است دخالت نیست / کهگیلویه محرومیت تاریخی دارد / خطاب به موحد؛ پروژه های مهم شهرستان به بهره‌برداری برسد / مشکل عمده کهگیلویه اشتغال است

۰
بنای در شورا نظارت است دخالت نیست / کهگیلویه محرومیت تاریخی دارد / خطاب به موحد؛ پروژه های مهم شهرستان به بهره‌برداری برسد / مشکل عمده کهگیلویه اشتغال است
کبنا ؛امام جمعه دهدشت خطاب به نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در فرصت باقی مانده پروژه های مهم شهرستان به بهره‌برداری برسد، مشکل عمده مردم شهرستان کهگیلویه اشتغال است، چرا فرزندان ما در شهرستان های همجوار در بدترین آب و هوا باید مشغول به کار شوند؟
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های نمازجمعه دهدشت امروز (21 بهمن ماه ۱۴۰۱) ضمن تبریک و گرامیداشت چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: فجری که نور بود و برای ما آزادی و رهایی از بندگی و اسارت را داشت.
 وحدانی فر به دستاوردهای فراوان دهه فجر اشاره کرد و به تشریح برخی از این دستاورد ها پرداخت و افزود: کشور ما در حوزه های علم، ژنتیک و نانو بی نظیر است.
وی گفت: کشوری که در اوج درآمد های نفتی بود اما سختی های فراوانی داشت.
حجت‌الاسلام وحدانی فر در ادامه تصریح کرد: کشوری که زمانی داشتن برق برای او آرزو بود اما الان جز ده کشور برتر در ساخت توربین است. 
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب و دهه فجر در اوج عزت و توانمندی است افزود: امروز بیش از ۹۰ کشور درخواست خرید پهپاد را از جمهوری اسلامی ایران دارند. 
وحدانی فر با توجه به برخی ها که می‌گویند چرا شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهید گفت: برخی ها عادت کرده اند که همیشه غلام حلقه به گوش غرب و فرهنگ فرنگ باشند، ملت ایران امسال هم شعارشان مرگ بر آمریکا خواهد بود.
وی در ادامه تصریح کرد: حامیان رژیم صهیونسیتی بدانند هر کشوری که در منطقه رژیم غاصب صهیونیستی از زمین و آسمان آن بر علیه ملت ایران استفاده کند، قبل از اینکه تیرهای مستحکم ما به تل آویو و حیفا برسد حتما آنها را مورد هدف قرار خواهیم داد.
وحدانی فر به مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب با حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: خداوند را بابت وجود چنین رهبر حکیمی شاکریم، با صدور عفو عمومی در دهه فجر این دستور را دادند تا آتیه نظام اسلامی و فرزندان ایرانی به خطر نیفتد. 
امام جمعه دهدشت به عزل شهردار دهدشت اشاره کرد و خطاب به مردم گفت: شما انتخاب کردید افرادی را که تصمیم بگیرند، باید در انتخاب های خود دقت کنید. 
وحدانی فر با بیان اینکه در آستانه عید و ۲۲ بهمن ماه فضای مناسبی برای عزل شهردار دهدشت نبود افزود: از نکویی زاده شهردار سالم و پاک دست تشکر می‌کنیم، ما به عنوان مسئولان شهرستان مکلف بر قانون هستیم، بنای بر شورا نظارت است دخالت نیست، سه سال شهرداری دهدشت با سرپرست اداره می‌شود، یک آدم توانمند، متخصص و با برنامه بیاورید و اجازه بدهید کار کند. 
وی به مسئله عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: قانون کشور است و بی تفاوتی و دهن کجی به قانون کار مناسبی نیست و باید توجه جدی شود.  
وحدانی فر با بیان اینکه کهگیلویه محرومیت تاریخی دارد افزود: زمانی که ما در آرزوی داشتن آب لوله کشی بود برخی از شهرها در کشور به دنبال تصفیه خانه بودند. 
امام جمعه دهدشت خطاب به نماینده مردم کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی گفت: در این فرصت باقی مانده پروژه های مهم و حیاتی شهرستان به بهره‌برداری برسد.
حجت‌الاسلام وحدانی فر در ادامه یکی از مشکلات عمده مردم شهرستان را اشتغال دانست و افزود: گاهی در استان های همجوار فرزندانشان را آدم می‌بیند غصه میخورد، چرا ما آب و هوا و خاک خوب داریم اما فرزندان ما باید در شهرستان های همجوار با بدترین آب و هوا مشغول به کار شوند؟
نام شما

آدرس ايميل شما

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1