کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بیانیه‌ای منتشر شد

دعوت علی آراوند از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

21 بهمن 1401 ساعت 16:21

علی آراوند از فعالان سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمدی با بیانیه‌ای خواستار حضور حداکثری مردم استان در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شد.


علی آراوند فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمدی با بیانیه‌ای خواستار حضور حداکثری مردم استان در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شد.
به گزارش کبنا در بیانیه‌ی آراوند آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم ((وَالفجر وَلَیال عشر)) 
سال‌ها پیش (۶۱هجری قمری) آموزگاری بزرگ همراه با یاران اندک خود و خداجویانی که خداجویی، بصیرت، ولایتمداری، شجاعت، ایثار و شهادت طلبی از شاخص‌ها و ویژگی‌های بارز آن‌ها بود، با قیام خود علیه ظلم به ما درس آزادی، آزادگی، دینداری، ستم ستیزی و پاسداری از دین دادند و خود قربانی آموزه‌هایش شد.
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری عالمانه حضرت امام خمینی(ره) نشات گرفته از نهضت عاشورایی آن آموزگار بزرگ است.
انقلابی که از سال ۱۳۴۲شروع شد و ملت شریف ایران به مصداق آیه‌ی شریفه: ((یا ایُّهَا اَلَّذینَ آمَنوا اَطیعوالله وَ اَطیعُوا اَلرَسول و اولی الاَمرمنکم)) دفاع از دین، وطن و مبارزه با ظلم و بیدادگری را بر خود لازم، واجب و ضروری دانستند.
حکومت ظالمانه‌ای که در بدترین شرایط خود با تصویب کاپیتولاسیون در دوره پهلوی امتیاز مصونیت قضایی را به مستشاران آمریکایی و بیگانگان خارجی داد. و مکمل آن چه ظلمی بالاتر از این توهین که با دادن این امتیاز، ارزش یک سگ امریکایی را بالاتر از شاه و ملت ایران میدانستند؟ ملت شریفی که مستشاران (نیرو‌های نظامی امریکا) بانگاه وحشی به آن‌ها برای حضورشان در ایران حق توحش می‌گرفتند.
با پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷، دفاع مقدس، رشادت‌های رزمندگان اسلام و تداوم رهبری درزمان حضرت امام خامنه‌ای(دامت برکاته) و به یمن و برکت این نظام مقدس در طول و دوران چهل و چهار ساله خود، علیرغم وجود جنگ تحمیلی هشت ساله، دوران سازندگی و تحریم‌های سنگین به پیشرفت‌های قابل توجه و چشمگیری دست یافته‌ایم.
از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌توان به استقلال، آزادی، عزت، اقتدارو... اشاره کرد. دستاورد‌های مهم و دیگر این انقلاب عظیم، پیشرفت‌هایی در زمینه هواوفضا، انرژی هسته‌ای و دانش بنیان، زیرساخت‌های دفاعی و نظامی، محور‌های مواصلاتی و ریلی، زیرساخت‌های علمی، آموزشی، بهداشتی، ورزشی و... و حضور مقتدرانه در عرصه جهانی و میدان‌های مختلف به عنوان یک ابرقدرت و حق مسلم ما می‌باشد. (( انقلابی به معنای تحول همراه با تغییر و توسعه ملّی)) از دیگر دستاورد‌های این نظام نوپا صدور انقلاب به دیگر کشور‌های جهان، تمرکززدایی، دموکراسی و مردم سالاری دینی می‌باشد.
طبق سخن گهربار پیامبراکرم(ص)که فرمودند: ((نعمتانِ مجهولتان: اَلصِحَهِ وَ اَلاَمان)) دو نعمت سلامتی و امنیت جامعه‌ی خود را مدیون همین نظام مقدس و خون شهدا می‌دانیم، ‌امیداست درسایه رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب (حضرت امام خامنه‌ای: حفظهُ الله)در تحقق اهداف عالی نظام در سطح ملی و منطقه‌ای پیروز و سربلند باشیم. چهل و چهارمین سال فجر انقلاب برملت سرافراز ایران مبارک باد.
 


کد مطلب: 458246

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458246/دعوت-علی-آراوند-مردم-حضور-راهپیمایی-۲۲-بهمن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1