کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دعوت رئیس دانشگاه یاسوج از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه

21 بهمن 1401 ساعت 11:32

بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج، در پیامی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، از جامعه دانشگاهیان استان برای حضور در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و راهپیمایی يوم‌الله بیست و دوم بهمن دعوت بعمل آورد.


بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج، در پیامی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، از جامعه دانشگاهیان استان برای حضور در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و راهپیمایی يوم‌الله بیست و دوم بهمن دعوت بعمل آورد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه یاسوج در این پیام آمده است؛
بسم‌الله الرحمن الرحیم
پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بدون شک بزرگترین افتخار و دستاورد ملت مسلمان ایران در طول اعصار گذشته است و دهه مبارک فجر یادآور جانفشانی مردان و زنان غیوری است که با پیروی از رهبری معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) و تکیه بر عزم و اراده خویش، توانستند ایران عزیز را از جولان استبداد و استعمار بزدایند.
انقلاب اسلامی حاصل ایثار و ازخودگذشتگی شهیدانی است که با نثار جان خود، نهال نوپای انقلاب را به درختی تنومند تبدیل نمود. این انقلاب هدیه‌‌ایست الهی به ملت ایران به پاس اتحاد و همدلی‌شان در دفاع از کشور، پیروی از منویات ولی فقیه و ایستادگی در برابر فتنه و کینه دشمنان و بایستی در کلیه جوانب زندگی اجتماعی سیاسی آحاد مردم ظهور و نمود نماید.
این انقلاب از بدو جرقه‌های ابتدایی خویش تا انفجار نور، به کام مستکبران و ظالمان جهان خوش نیامده و از هیچ حربه‌ای برای متوقف کردن روند رو به گسترش آن فروگذار نکرده و نخواهند نمود. ضرورت دارد دشمنان بدانند که این انقلاب امانتی است در دستان ملت معاصر ایران و به یاری خداوند متعال تقدیم امام زمان حضرت مهدی (عج) خواهد شد.
اینجانب از جامعه فرهیخته و بزرگ دانشگاهیان استان و همه عزیزانی که در جهت تعالی و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند، تقاضا دارم که همچون گذشته، در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، با حضوری پرشور و حماسی، ضمن زنده نگاه داشتن یاد و خاطره امام راحل و شهدای همیشه جاوید کشورمان و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، این حرکت بزرگ را بیش از پیش مظهر اتحاد و انسجام ملی، وحدت کلمه و عزم راسخ مردم ایران اسلامی در پایبندی به آرمان‌های آن نمایند. از خداوند متعال تداوم توفیقات همه دانشگاهیان را در جهت خدمت صادقانه و عالمانه به مردم و اعتلا و پیشرفت کشور عزیزمان را خواستارم.
دکتر بهادر کرمی


کد مطلب: 458228

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458228/دعوت-رئیس-دانشگاه-یاسوج-مردم-حضور-راهپیمایی-22-بهمن-ماه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1