کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با پیگیری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت:

آزادسازی یک هکتار از اراضی دولتی گچساران

24 دی 1401 ساعت 19:01

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از خلع ید و رفع تصرف ۱۰۸۳۸ مترمربع از اراضی ناحیه صنعتی ناصرآباد شهرستان گچساران خبرداد.


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از خلع ید و رفع تصرف ۱۰۸۳۸ مترمربع از اراضی ناحیه صنعتی ناصرآباد شهرستان گچساران خبرداد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه وبویراحمد، سهیل مرادی نژاد با اعلام این خبر گفت : در سالهای گذشته اشخاصی با اعمال نفوذ و سوء استفاده از قوانین و مقررات اقدام به تصرف اراضی در شهرکها و نواحی صنعتی استان نموده اند که با پیگیری و طرح در مراجع قضایی متناسب در رفع تصرفات اراضی صادر شده است.
وی در ادامه گفت: یکی از احکام قطعی صادر شده در سال ۹۷، رفع تصرف و دست اندازی به بیش از یک هکتار زمین در ناحیه صنعتی ناصرآباد شهرستان گچساران بود که متصرف با قصد موجه جلوه دادن موضوع نسبت به دیوار کشی و غرس اشجار در اراضی دولتی اقدام نموده بود
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با پیگیریهای صورت گرفته در جهت استیفای حقوق عمومی و بیت المال حکم قلع و قمع، رفع تصرف ۱۰۸۳۸ مترمربع اراضی دولتی شهرک صنعتی با همکاری مجموعه قضایی در این ناحیه صنعتی اجرایی گردید.
مرادی نژاد با اشاره به پیگیری جهت خلع ید و رفع تمامی تصرفات اراضی صنعتی توسط کسانی که حقوق بیت المال را تضییع می نمایند، اظهار داشت: حسب بررسی و رصد اسناد حقوقی سنوات گذشته احکام قضایی متعددی در رفع تصرف و تعرض به اراضی شهرکها و نواحی صنعتی صادر و در مرحله اجرا می باشند و این شرکت به عنوان یک شرکت کاملا دولتی با حمایت مجموعه قضایی و امنیتی استان مصمم در اجرای این احکام و بازپس‌گیری منابع عمومی با همکاری مجموعه نهادهای نظامی و امنیتی به صورت کامل می باشد.
مديرعامل شركت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آزادسازی و اجرای احکام پس از طی تشریفات و مراحل قانونی اجرا با حضور نمایندگان ثبت و اجرای احکام دادگستری و همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی استان و شهرستان انجام می شود. مرادی نژاد با اشاره به اینکه با هرگونه دلال بازی و تصرف اراضی صنعتی برخورد قانونی و جدی می گردد، افزود: هرگونه دخل و تصرف یا تعرض و دخالت در اراضی شهرکها و نواحی صنعتی که در زمره منابع عمومی دولتی، اموال صنعتگران و تولید کنندگان می باشد از خطوط قرمز مجموعه اقتصادی استان نیز می باشد، بشدت برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد و هیچگونه مماشاتی نخواهد شد.


کد مطلب: 457025

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457025/آزادسازی-یک-هکتار-اراضی-دولتی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1