تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۴۵۶۱۱۱
به‌مناسبت شهادت حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

پیاده‌روی حرم تا حرم

۰
پیاده‌روی حرم تا حرم
کبنا ؛امسال در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) همایش"حرم تا حرم" در یاسوج از حرم امامزاده عبدالله (ع) تا امامزاده مختار (ع) باشکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا، سید کورش اداره_ مدیر هماهنگی این همایش، در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز، اظهار داشت: برنامه حرم تا حرم ویژه شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) هر سال برگزار می‌شود که امسال، هیجدهمین سال برگزاری آن است که پایگاه حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع)، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های فرهنگی از جمله اداره‌کل اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی با این همایش همکاری دارند.
وی افزود: هدف از برگزاری این همایش تبیین فرهنگ ناب اسلامی، سیره ائمه اطهار و منویات مقام معظم رهبری و اقامه عزای حضرت زهرا (س) است. از عموم مردم عزیز شهر یاسوج برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.
ستار هدایت‌خواه_ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد_ نیز گفت: برنامه پیاده روی «حرم تا حرم» سالانه به صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود.
هدایت خواه با اشاره به اینکه از فاصله ششم دی ماه تا ۱۹ دی ماه چندین مناسبت مهم داریم که همه این‌ها می‌تواند محور مجموعه‌ای از برنامه‌ها و فعالیت‌ها باشند تا بتوانند در شرایط امروزی به نوعی بصیرت افزایی ایجاد کنند، افزود: ششم دی ماه، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها و روز مهمی بوده و برنامه‌هایی برای این روز پیش‌بینی شده است.
وی به مناسبت‌های ششم تا ۱۹ دی ماه اشاره کرد و ادامه داد: ۹ دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و ۱۲ دی ماه نیز سالگرد ارتحال علامه مصباح به عنوان عمار انقلاب است که در آن سال‌ها نقش مهمی در بصیرت افزایی داشتند.
هدایت خواه با اشاره به اینکه ۱۳ دی ماه شهادت مالک انقلاب شهید سلیمانی است، یادآور شد: ۱۶ دی ماه سالگرد شهادت شهید علم الهدی از شهدای هویزه، ۱۷ دی ماه، سالروز کشف حجاب رضاخانی و ۱۹ دی ماه، سالروز حماسه و قیام مردم قم است.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه‌های شب‌های منتهی به ۹ دی ماه خبر داد و افزود: روز ۹ دی در شهر یاسوج و حواشی آن از جمله مادوان، بلهزار، مهریان و دیگر مناطق حاشیه شهر یاسوج برنامه‌های ویژه در دستور کار داریم.
هدایت خواه بیان کرد: جشنواره‌های ورزشی، تجمع‌ها، نشست‌های بصیرت افزایی و برگزاری مسابقات برای نوجوانان توسط تشکل‌های فعال در ایام ۹ دی در همین مناطق برگزار می‌شود.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نذرواره "سرباز وطن" در روز ۱۳ دی ماه خبر داد و گفت: چند سالی است که در این نذرواره با مشارکت خیران ۱۴ دیگ غذای نذری پخت می‌شود و امسال نیز افزایش این تعداد دیگ، به مشارکت خیران بستگی دارد.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌هایی با عنوان خدمات اجتماعی مثل توزیع بسته‌های ارزاق در این ایام انجام می‌شود، ادامه داد: در روز ۱۷ دی با توجه به مسائلی که در جامعه وجود دارد، برنامه‌هایی در زمینه حجاب و عفاف، گردهمایی بانوان محجبه و مسابقات را در دستور کار کارگروه حجاب و عفاف قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی ...
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
1