تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۴۵۵۵۵۸
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با مردم روستای دیل گچساران دیدار کرد

واکنش نماینده رهبر انقلاب به تعطیلی تونل دیل

۴
۰
واکنش نماینده رهبر انقلاب به تعطیلی تونل دیل
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در خدمت به مردم هیچ قصوری پذیرفتنی نیست، گفت: پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در بخش‌های مختلف از جمله راهسازی، ورزش، کشاورزی و... تعیین تکلیف شود.
به گزارش کبنا، آیت الله سید نصیر حسینی عصر روز (شنبه 19 آذرماه 1401) در جمع مردم روستای دیل اظهار داشت: پیگیری مطالبات و خواسته‌های به‌حق مردم برای مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان اولویت باشد زیرا در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.
وی خواستار تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و راکد در بخش‌های مختلف شد و افزود: برخی پروژه‌های عمرانی در استان بعد از گذشت بیش از 10 سال هنوز تکمیل و به بهره‌برداری نرسیده و سبب نگرانی مردم شده است.
حسینی از سرگیری ادامه عملیات اجرایی تونل دیل را ضروری دانست و ادامه داد: این پروژه با وجود پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد نیمه تمام رها شده که بدون شک تاخیر در بهره برداری سبب افزایش قیمت تمام شده پروژه می‌شود.
امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: با بهره برداری از تونل دیل شهرستان گچساران به جاده ملی پاتاوه_دهدشت متصل می‌شود که شاهد کاهش مسافت این شهرستان به مرکز استان می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: روستای دیل ظرفیت فراوانی برای رفع محرومیت و رونق تولید و اشتغال در حوزه گردشگری و کشاورزی دارد که تاکنون کار خاصی در این بخش صورت نگرفته است
وی تاکید کرد: سفر امروز مسئولان استانی به روستای دیل گچساران 12 مصوبه داشت که اجرای کردن آن‌ها توسط مدیران اجرایی ضروری است.
نوربخش دیهیم‌خوب فرماندار گچساران نیز در این نشست گفت: امسال 8 هزار متر مربع از معابر روستای دیل آسفالت شد و 60 میلیارد ریال برای تأمین آب آشامیدنی، کشاورزی و بهسازی این روستا اختصاص یافته است.
سید علی معتمدی_ رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد_ افزود: طرح توسعه باغات در روستای دیل گچساران در حال اجرا است.
دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: امسال 6 میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های ورزشی روستای دیل اختصاص یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع مسئولین محترم استانی استان کهگیلویه و بویراحمد . روستاهای بویراحمد گرمسیر فقط روستای دیل نیست . روستاهای مارین . آرو . اسپر . شامبراکان . نازمکان . سر تیره و .......... هم جزئی از این منطقه هستند
Iran, Islamic Republic of
درود،انشاالله سیدناصر و دیهیم درستش میکنن نگران نباش
Iran, Islamic Republic of
فرماندار؛ روانبخش دیهیمی خوب هست، اصلاح کنید.
حق گوینده
United States
تونل دیل ،جاده گچساران به باباکلان وبی بی حکیمه س و دریاچه مصنوعی گچساران راکد وغیرفعال مونده مسئولان تلاش کنید و فعالشون کنید.
ان شاالله
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1