کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

امشب تکلیف صدور احکام رتبه‌بندی و ترمیم حقوق معلمان مشخص می‌شود

29 آبان 1401 ساعت 17:48

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از تعیین تکلیف صدور احکام رتبه‌بندی و ترمیم حقوق معلمان تا امشب خبر داد.


سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از تعیین تکلیف صدور احکام رتبه‌بندی و ترمیم حقوق معلمان تا امشب خبر داد.
صادق ستاری‌فرد سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش در یک تلاش شبانه‌روزی، در حال صدور احکام رتبه‌بندی و ترمیم حقوق معلمان است.
وی ادامه داد: مقرر شده است که نهایتا تا ساعت 18 امشب، امور اداری مناطق و شهرستان‌های آموزش و پرورش نسبت به صدور احکام رتبه‌بندی معلمان و ترمیم حقوق اقدام کنند.
ستاری‌فرد درباره احکام رتبه‌بندی معلمان گفت: فعلا برای آبان ماه مقرر شد که حکم «آموزشیار معلم» برای همه معلمان مشمول صادر شود که تا ساعت 14 امروز، 715 هزار حکم رتبه‌بندی و همچنین احکام ترمیم حقوق 900 هزار نفر صادر شده است.
وی با بیان اینکه احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان هم به تدریج صادر می‌شود، اظهار کرد: ان‌شاءالله در این ماه، با همکاری سازمان برنامه و بودجه، مزایای رتبه‌بندی و ترمیم حقوق پرداخت می‌شود. 


کد مطلب: 454646

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/454646/امشب-تکلیف-صدور-احکام-رتبه-بندی-ترمیم-حقوق-معلمان-مشخص-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1