تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۴۵۴۳۰۱
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

هشدار امام جمعه یاسوج به اغتشاشگران اسلحه‌دار

۱
۰
هشدار امام جمعه یاسوج به اغتشاشگران اسلحه‌دار
کبنا ؛امام جمعه یاسوج گفت: در همین استان کهگیلویه و بویراحمد هر خانواده یک اسلحه دارد هیچ گاه آن را علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده نکردند اما اغتشاشگران بدانند، در صورتی اسلحه به دست بگیرند کار خودشان را تمام کرده‌اند.
به گزارش کبنا، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در محل مصلای امام خمینی این شهر اظهار کرد: نمی‌توان از فرمان خدا سرپیچی کرد و فرمان شیطان را بر فرمان خدا ترجیح داد در حالیکه برخی ها ذهن و گوششان متوجه فرمان غربی ها و فلان آدم غربی و دشمن ملت ایران است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خداوند بهتر از هر شخص دیگری می‌داند خیر و صلاح زن در چیست در حالیکه برخی‌ها به دلخواه غربی ها برای زن ایرانی نسخه می‌پیچند.
حسینی با بیان اینکه برای تعریف آزادی باید انسان را قبل از هر چیز تعریف کرد یادآور شد: هیچ کس بهتر از خدا انسان را نمی شناسند خداوند می داند که خیر و صلاح انسان در چیست.
امام جمعه شهر یاسوج در ادامه اظهارات خود در جمع نمازگزاران جمعه این هفته به رونمایی موشک بالستیک هایپرسونیک ایرانی اشاره کرد و گفت: موشکی است که همه سپرهای دفاع موشکی را عبور می‌کند و سرعت آن غیر قابل تصور است و ما اکنون تکنولوژی آن را در اختیار داریم و نشان دهنده قدرت نظام جمهوری اسلامی است زمانی از آن رونمایی شده که رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم جعلی یاوه‌گویی کردند.
حسینی گفت: همچنین موشک ماهواره بر ایرانی که پیامی برای دشمنان بود موشکی که دوازده هزار کیلومتر برد دارد و می تواند ماهواره های نظامی را مورد هدف قرار دهد دشمنان اکنون فهمیدند که قدرت پاسخگویی ایران چقدر ویرانگر است و اکنون دشمن به وحشت افتاده است.
وی افزود: این پیشرفت ها و قدرت ملت به حدی است که در آسمان و زمین هر هدفی را هدف مورد هدف قرار خواهد داد و پیامی برای آمریکا و انگلیس و رژیم جعلی و همچنین آل سعود خبیث است.
این مسئول به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: سر و صداهایی که به پا شد به دلیل ترسی است که استکبار جهانی از ایران دارد آنها فهمیدند که با تحریم نمی‌توانند ایران را به زانو در بیاورند دست به اقدامات دیگر می زنند اما ایران با آزمایش موشکی خود نشان داد که می تواند قلب دشمن را نشانه برود.
وی گفت اگر ایران اراده کند هر زیرساخت نظامی اسرائیل را با خاک یکسان خواهد کرد و به همین دلیل است که رژیم صهیونیستی اقدام آمریکا را در خصوص تانکرهای ایرانی برملا کند.
حسینی در ادامه به سخنان اخیر جان بولتون اشاره کرد و گفت: آن خبیث آمریکایی می‌گوید که اسلحه به دست معترضین رسیده البته که او هدف دیگری از این سخنان دارد یعنی که اغتشاشگران داخلی اسلحه به دست بگیرند که اگر چنین کنند گور خودشان را کنده‌اند.
فارس در ادامه نوشت: حسینی در همین خصوص گفت: در همین استان ما هر خانواده یک اسلحه دارد هیچ گاه آن را علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده نکردند اما اغتشاشگران بدانند، در صورتی اسلحه به دست بگیرند کار خودشان را تمام کرده‌اند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته به طرح صلح و سازش در دعاوی محاکم قضایی اشاره کرد و گفت: نباید قیمت هایی را برای صلح و سازش در قتل ها بگوییم که خانواده ها نتوانند از پس آن بر بیایند ریش سفیدان باید کاری برای این مشکل کنند تا بتوانیم صلح و سازش را در میان مردم حکمفرما کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا اهورا
Iran, Islamic Republic of
جناب امام جمعه

مردم فقیر و گرسنه و تهیدست هستند

جوانان بیکار و سرخورده و ناامید شده اند

کسی قصد اقدام علیه امنیت ملی ایران بزرگ را ندارد

به جای هشدار دادن به مردم ایران شایسته است به مسولان پست پرست و فرصت طلب و خیمه شب باز تذکر و هشدار بدهید تا مواظب رفتار و کردار خود باشند

عملکرد مسؤلان حاکم بر کشور موجب دلسردی و باعث اعتراض مردم شده است
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1