تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۴۵۴۱۳۸
معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان گفت؛

تحت پوشش قرار دادن 500 زن بی سرپرست و بدسرپرست در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

۰
تحت پوشش قرار دادن 500 زن بی سرپرست و بدسرپرست در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه زنان بی سرپرست و بدسرپرست پشت نوبت برای استفاده از خدمات بهزیستی استان زیرپوشش خدمات این نهاد حمایتی قرار گرفتند.
هدایت عظیمی فر اظهار داشت: از یک سال گذشته تاکنون ۵۰۰ بانوی بی سرپرست و بدسرپرست کهگیلویه و بویراحمدی که پشت نوبت دریافت خدمات بهزیستی  بودند زیرپوشش قرار گرفته اند و در حال حاضر هیچ پرونده پشت نوبتی مربوط به بانوان بی سرپرست یا بدسرپرست در استان وجود  ندارد.
وی بیان کرد: ۶ هزار و ۴۵۷ بانوی بی سرپرست و بدسرپرست استان از خدمات بهزیستی بهره مند هستند.
معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پرداخت  مستمری ماهیانه مهمترین خدمت بهزیستی به این بانوان است اما خدماتی مانند مهارت آموزی برای دستیابی به شغل مناسب، کمک های بلاعوض و وام های بانکی برای راه اندازی شغل از دیگر حمایت های مهم بهزیستی به زنان بدسرپرست یا بی سرپرست استان در راستای توانمندسازی آنان است.
عظیمی فر تاکید کرد: به منظور مهارت آموزی تا سقف سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان براساس نیاز به بانوان مذکور کمک هزینه پرداخت می شود.
او ابراز داشت: ۳۰ میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض و ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان نیز به صورت تسهیلات بانکی ارزان قیمت به بانوان بی سرپرست یا بدسرپرست استان برای راه اندازی شغل پرداخت می شود.
-معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پرداخت کمک هزینه ودیعه مسکن به مبلغ ۲۴ میلیون تومان و قرار دادن زیرپوشش بیمه اجتماعی از دیگر خدمات بهزیستی به بانوان زیرپوشش است که تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ زیرپوشش بیمه اجتماعی روستایی و عشایر قرار گرفته اند.
عظیمی فر همچنین از ساماندهی ۴۲۶ کودک بی سرپرست یا بدسرپرست کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: پرداخت کمک مستمری ماهیانه به مبلغ یک میلیون و۷۰۰هزار تومان و کمک هزینه درمان به مبلغ ۵۰۰ تا ۲ میلیون تومان از جمله خدماتی است که به این کودکان ارائه می شود.
وی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر سه مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست در استان فعالیت می کنند که ۲۵ کودک از خدمات آنان به صورت شبانه روزی بهره مند هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
1