تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۵۳۸۰۳
رئیس فدراسیون قایقرانی کشور مطرح کرد :

اهدای یک دستگاه کانتینر به هیات قایقرانی کهگیلویه وبویراحمد

۰
اهدای یک دستگاه کانتینر به هیات قایقرانی کهگیلویه وبویراحمد
کبنا ؛
رئیس فدراسیون قایقرانی کشور در مجمع انتخابات هیات قایقرانی کهگیلویه وبویراحمد از اختصاص یک دستگاه کانتینر و حمایت های مادی و معنوی فدراسیون خبر داد.
به گزارش کبنا، سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشور در مجمع انتخابات هیات قایقرانی کهگیلویه وبویراحمد از اختصاص یک دستگاه کانتینر و حمایت های مادی و معنوی فدراسیون خبر داد.
مجمع انتخابات هیات قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد چهارم آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور سهرابیان رئیس فدراسیون، خوبی معاونت توسعه ورزش و اعضای مجمع هیات برگزار و احمد گنجی تنها کاندید تصدی این هیات با کسب ۱۴ رای برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات قایقرانی استان منصوب شد.
علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی با تبریک به احمد گنجی رئیس هیات قایقرانی و با ابراز امیدواری از پر بار بودن دوره چهار ساله پیش رو هیات قایقرانی همچون دوره گذشته، عنوان کرد: دو سال کرونایی به تمام دنیا لطمه وارد کرد به گونه ای که المپیک تغییراتی رو به لحاظ زمانی به خود دید و به مدت یک سال به تعویق افتاد ولی با وجود سختی های دو سال درگیری کشور و جهان با کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد توانست یک مدال طلا در مسابقات استعدادها و المپیاد کسب کند.
سهرابیان افزود: هیات قایقرانی کهگیلویه وبویراحمد در دوره پیش رو از حمایت و کمک های فدراسیون ، اداره کل و بخش خصوصی برخوردار است و نوید این را می دهد که نفرات برتری از استان کهگیلویه و بویراحمد در تیم های ملی حضور داشته باشند.
رئیس فدراسیون قایقرانی کشور اظهار داشت: ورزش قایقرانی در استان با توجه به منابع آبی موجود در کهگیلویه وبویراحمد باید توسعه یابد.استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل داشتن رودخانه های خروشان و آب و هوای مناسب ظرفیت و پتانسیل توسعه ورزش قایقرانی را داراست.
این مقام مسئول در فدراسیون قایقرانی کشور با اشاره به اینکه رشته قایقرانی در کهگیلویه وبویراحمد پیشرفت خوبی داشته بیان داشت :قایقرانان این استان توانسته اند در مسابقات کشوری، المپیاد ها و در باشگاه های کشور صاحب مدال خوش رنگ شوند و این ظرفیت بالای قایقرانان این استان را نشان می دهد.
سهرابیان با انتقاد از عدم حضور تعدادی از اعضای مجمع، از اهدای یک کانتینر به هیات قایقرانی استان نیز سخن گفت و افزود : با توجه به وجود ۳۱ استان فعال، آنچه همیشه مدنظر قرار گرفته، قائل نشدن هیچ گونه تفاوتی بین استان ها و اختصاص قایق ها به تعداد مساوی و با توجه به نیاز ها و رشته ها فعال استان ها است.
در مجمع هیات قایقرانی استان کهگیلویه وبویراحمد احمد گنجی با کسب 14 رای برای مدت چهار سال دیگر بعنوان رئیس هیات قایقرانی این استان انتخاب شد

 
نام شما

آدرس ايميل شما

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
1