کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در فضای مجازی مطرح شد؛

نظر بزرگورای در مورد مدیران کهگیلویه و بویراحمد

25 مهر 1401 ساعت 20:25

نماینده پیشین کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با انتشار استوری‌هایی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به ناآرامی‌های اخیر واکنش نشان داد.


نماینده پیشین کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با انتشار استوری‌هایی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به ناآرامی‌های اخیر واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا، محمد علی بزرگواری نماینده پیشین کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با انتشار استوری‌هایی در صفحه شخصی خود، با خطاب قرار دادن دولت رئیسی، به ناآرامی‌های اخیر واکنش نشان داد.
بزرگواری در مطلبی با عنوان «آب به آسیاب اغتشاش‌گران و آشوبگران نریزید» نوشته است: جناب آقای رئیسی وقتی شما و تیم اقتصادی‌ات اشراف و نظارت بر بازار و قیمت‌ها ندارید و روزبه‌روز گرانی‌ها سرسام‌آور می‌شود. در این وضعیت رنج‌آور معیشتی این آب به آسیاب آشوبگران ریختن است. پس لازم نیست در مجامع آیه و حدیث بخوانید. چون آیه و حدیث‌خوان‌ها زیادند. شما باید برنامه و راهکار برون‌رفت را ارائه دهید. مردم شما را انتخاب کردند وضعیت نابسامان معیشتی و اقتصادی را تغییر دهید. حداقل به شعارهایی دادید پایبند باشید.
وی در استوری دیگری با عنوان «اغتشاش‌گران و آشوبگران همراهی نکنید» نوشته است: آقای رئیسی وقتی در استان‌ها مدیریت‌های ضعیف و ناکارآمدی چینش می‌کنید این یعنی همراهی با آشوبگران. برای نمونه در استان کهگیلویه و بویراحمد از صدر تا ذیل در طول چهل ساله انقلاب اسلامی ضعیف‌ترین چینش مدیریتی در دولت شما انجام پذیرفته است که در دهدشت مظلوم دارند جنگ قبیله‌ای راه می‌اندازند. چون مدیر ارشد شما در استان موم کف دست یک نماینده است و فقط از قوم خاصی نیرو به کار می‌گیرد و سایر طوایف و ایلات را تحریک می‌کند.


کد مطلب: 453479

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/453479/نظر-بزرگورای-مورد-مدیران-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1