تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : ۴۵۲۴۹۰
شبکه‌های اجتماعی پس از اتفاق رخ داده در خصوص مهسا امینی واکنش‌های تندی نشان دادند

توضیح پلیس درباره حادثه رخ داده برای دختر سنندجی در گشت ارشاد

۱
۶
توضیح پلیس درباره حادثه رخ داده برای دختر سنندجی در گشت ارشاد
کبنا ؛درپی انتشار اخباری درباره به کما رفتن زنی جوان پس از انتقال به مقر گشت امنیت اخلاقی، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.
به گزارش کبنا، روز گذشته برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در خبری مدعی شدند که زنی جوان که به همراه خانواده برای تفریح از سنندج به تهران آمده بود پس از آنکه از سوی گشت امنیت اخلاقی بازداشت شده است، دچار مشکلات جسمی شده و به کما رفته است. در همین راستا نیز مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه کرده است.
بر اساس آنچه که پلیس تهران «درخصوص بدحالی خانمی در مقر پلیس» اعلام کرده است. «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچارعارضه قلبی شد.»
در ادامه توضیحات پلیس تهران آمده است: «بلافاصله این خانم با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان و مداوا قرار دارد.»
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ همچنین اعلام کرده که اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام خواهد شد.
واکنش عباس عبدی به ماجرای «مهسا امینی»
عباس عبدی روزنامه نگار و فعال سیاسی در توئیتی به ماجرای «مهسا امینی» و سکته قلبی او پس از دستگیری تو.سط گشت ارشاد واکنش نشان داد. 
عبدی نوشت: «درباره خانم مهسا امینی چه باید گفت که پیشتر و در موارد کمابیش مشابه گفته نشده باشد؟ یک کلام این طرز اداره کشور نیست. نه قانونش مربوط مطابق خواست عمومی است، نه در اجرا می‌توانند متعادل رفتار کنند، و نه قادرند که به شفافیت تن دهند. انتظار هم دارند که ادعاهایشان پذیرفته شود.»
واکنش عباس عبدی به ماجرای «مهسا امینی»
پلیس تهران امروز سکته قلبی مهسا امینی پس از دستگیری توسط یکی از گشت‌های پلیس را تائید کرد و توضیح داد: «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچارعارضه قلبی شد.»
حادثه پیش آمده برای مهسا امینی با واکنش تندی در شبکه های اجتماعی روبه رو شده و باز هم بحث فعالیت گشت ارشاد و عملکرد آن دوباره داغ شده است. 
نام شما

آدرس ايميل شما

جعفر
Iran, Islamic Republic of
کلاس توجیه بود یا کلاس سکته
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
1