کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

اجرای مانور بازگشایی مدارس ۲۷ شهریورماه در سطح شهرستان‌ها و مناطق

21 شهريور 1401 ساعت 18:30

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  از مانور بازگشایی مدارس در روزهای ۲۷ و ۲۸ شهريورماه در سطح استان خبر داد. 


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  از مانور بازگشایی مدارس در روزهای ۲۷ و ۲۸ شهريورماه در سطح استان خبر داد. 
به گزارش کبنا، محمد جمالی در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی دنا گفت: ۳۰۱۸ آموزشگاه در سطح استان با ۷۳۰۰ کلاس درس پذیرای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی خواهد بود.
وی با بیان اینکه همه تمهیدات و مقدمات لازم جهت حضور پرشور دانش آموزان در کلاس‌های درس انديشيده شده است، گفت: سازماندهی نیروی انسانی در سطح استان انجام  گرفته و تلاش می‌شود هیچ کلاسی در روز دوم مهرماه بدون معلم نباشد. 
دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، از مانور بازگشایی  جهت ایجاد آمادگی  بهتر برای استقبال از دانش آموزان در روزهای ۲۷ و ۲۸ شهريورماه خبر داد و گفت: جلسه رؤسای شهرستان‌ها و مناطق نیز در روز ۲۲ مهرماه برای بررسی آخرین وضعیت پروژه مهر انجام خواهد شد.
جمالی افزود: روز پنج شنبه ۳۱ شهریور نیز جشن شکوفه‌ها برای کلاس‌اولی‌ها در سراسر استان برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: یکی از نگرانی‌های والدین، تهیه ‌کتب تحصیلی دانش آموزان بود که حدود ۱۵۰۰ هزار جلد کتاب تامین و در اختیار شهرستان‌ها و مناطق قرار گرفت.
جمالی در پایان گفت: با شروع سال تحصیلی جدید بیش از ۱۷۲ هزار دانش‌آموز روانه کلاس‌های درس خواهند شد.


کد مطلب: 452396

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/452396/اجرای-مانور-بازگشایی-مدارس-۲۷-شهریورماه-سطح-شهرستان-ها-مناطق

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1