کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

قیمت بلیت اتوبوس اربعین از کهگیلویه و بویراحمد به شلمچه با نرخ مصوب + لیست قیمت‌ها

13 شهريور 1401 ساعت 16:04

بلیت اتوبوس‌های اربعین از روز یازدهم شهریورماه با قیمت مصوب از شهر‌های مختلف به پایانه‌های مرزی مهران، خسروی، شلمچه و چذابه عرضه می‌شود.


بلیت اتوبوس‌های اربعین از روز یازدهم شهریورماه با قیمت مصوب از شهر‌های مختلف به پایانه‌های مرزی مهران، خسروی، شلمچه و چذابه عرضه می‌شود.
به گزارش کبنا، بر همین اساس، قیمت بلیت اتوبوس تا هرکدام از مرزهای زمینی با عراق که امکان تردد زوار اربعینی وجود دارد، اعلام شده است و به گفته رئیس ستاد مرکزی اربعین زائران از امروز می‌توانند با قیمت مصوب بلیت اتوبوس‌های اربعین را تهیه کنند.
البته بلیت‌های اتوبوس اربعین روز فروش است و به نام زائران صادر می‌شود. با این وجود، افرادی که قصد سفر گروهی به عراق را دارند، باید از طریق دفاتر حج و زیارت استان‌ها یا معرفی‌نامه از ادارات تبلیغات اسلامی استان خود به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سهرشان مراجعه کنند.‌‌
امسال مرزهای مهران در استان ایلام، خسروی در استان کرمانشاه، چذابه و شلمچه در استان خوزستان به عنوان مرزهای اصلی اربعین است. قیمت بلیت اتوبوس از شهرهای مختلف به این شهرها اعلام شده و این قیمت‌ها قرار است در پایانه‌های مسافری نصب شود.
نرخ جابجایی مسافر از استان کهگیلویه و بویراحمد به مرز شلمچه به شرح زیر است:
دهدشت به شلمچه: 182 هزار تومان، 152 هزار تومان، 124 هزار تومان.
گچساران به شلمچه: 182 هزار تومان، 152 هزار تومان، 124 هزار تومان.
یاسوج به شلمچه: 264 هزار تومان، 222 هزار تومان، 180 هزار تومان.


کد مطلب: 452137

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/452137/قیمت-بلیت-اتوبوس-اربعین-کهگیلویه-بویراحمد-شلمچه-نرخ-مصوب-لیست-قیمت-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1