تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۴۵۲۰۶۷
در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مطرح شد

اصل تفکیک قوا را در استان کهگیلویه و بویراحمد رعایت کنید / آفت سردسیری و گرمسیری استان را مظلوم نگه داشته است

۱
۱
اصل تفکیک قوا را در استان کهگیلویه و بویراحمد رعایت کنید / آفت سردسیری و گرمسیری استان را مظلوم نگه داشته است
کبنا ؛امام جمعه دهدشت دولتمردان به خصوص مسئولان استانی را مورد خطاب قرار داد و گفت: استقلال قوا و تفکیک قوا را در استان مراعات کنید، هر کسی کاری و وظیفه دارد، این‌ها آفت می‌شود، آفت سردسیری و گرمسیری، آفت چپ و راست این‌ها استان را مظلوم نگه داشته است و نگه می‌دارد.
گزارش کبنا از دهدشت، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه امروز (جمعه ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۱) با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هیئت دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر مدیران تراز انقلاب اسلامی و الگویی برای مدیران ما نسبت به بیت المال و مردم هستند.
وحدانی فر غفلت و فراموشی حوادث مهم انقلاب را یک آفت مهم دانست و افزود: حوادث زیادی را در انقلاب پشت سر گذاشتیم، نباید غفلت شود، از دشمنی دشمنان نباید غافل شویم.
وی فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توفیقات دولت سیزدهم را یادآور شد و گفت: زنده کردن‌امید و اعتماد به مردم، اینکه مردم این احساس را دارند که دولت برای آن‌ها تلاش می‌کند و در میدان است از مهم‌ترین توفیقات دولت سیزدهم است.
وحدانی فر خطاب به مسئولان استان گفت: سفر اول رئیس جمهور به استان مصوبات بسیار مهمی داشت، پیشرفت کار‌ها در استان محسوس نیست و اگر محسوس است ما نمی‌دانیم، به مردم گزارش بدهید که بدانند و احساس کنند که این مسأله در حال اتفاق است.
وی افزود: سرعت عمل دولت و حضور در حوادث طبیعی و پیش‌بینی نشده‌ای که به وجود می‌آمد، اهمیت دادن به ظرفیت‌های داخلی، توجه به شعار‌های انقلاب، حمایت از مستضعفان، خارج کردن مردم از چشم انتظاری به تصمیمات غرب و.. بخش دیگری از توفیقات این دولت است.
وی با بیان اینکه دولت را توصیه می‌کنیم که تأیید مقام معظم رهبری مدال افتخاری ست برای شما افزود: قدر این مدال افتخار را بدانید با سرعت گیر، تندتر و مقید‌تر کار کنید، تجربه خوبی است، مشکلات کشور برای مسئولان احساس شده است و کار و تلاش کنید.
وی دولتمردان به خصوص مسئولان استانی را مورد خطاب قرار داد و گفت: استقلال قوا و تفکیک قوا را در استان مراعات کنید، هر کسی کاری و وظیفه دارد، این‌ها آفت می‌شود، آفت سردسیری و گرمسیری، آفت چپ و راست این‌ها استان را مظلوم نگه داشته است و نگه می‌دارد.
وی گفت: باید کسی زیر میز این قاعده بازی بزند که هر کسی وظیفه خود را انجام بدهد.
وی با اشاره به مسأله اربعین حسینی گفت: یکپارچگی دنیای اسلام حول شعار حُب الحسین یجمعنا به معنای واقعی نشان می‌دهد که این مسأله یک مسأله بین‌المللی است کنگره بزرگ الهی بین همه ادیان، غیر مسلمانان هم زیر این پرچم در اربعین شرکت می‌کنند.
وحدانی فر تحولات اخیر عراق را یادآور شد و گفت: ما به برادران عراقی خود توصیه می‌کنیم به وحدت، همدلی و همراهی. این تفرقه بازی دشمن است، همه باید بدانیم که دشمن از این تفرقه‌ها استفاده نکند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کاملا"درست گفته
چرا احزاب ایرانی منفعل هستند؟

چرا احزاب ایرانی منفعل هستند؟

احزاب‭ ‬در‭ ‬کشور‌های‭ ‬مختلف‭ ‬نقش‭ ‬بسیار‭ ‬پررنگی‭ ‬در‭ ‬جریانات‭ ‬گوناگون‭ ‬سیاسی‭ ...
کاهش سرعت اينترنت، جنايي شد!

کاهش سرعت اينترنت، جنايي شد!

‭ ‬افت‭ ‬سرعت‭ ‬اینترنت‭ ‬ادامه‭ ‬دارد‭ ‬و‭ ‬این‭ ‬موضوع‭ ‬تاثیر‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬بر‭ ‬کسب‭ ...
معمای سر به مهر بنزین

معمای سر به مهر بنزین

انتشار خبر کاهش سهمیه بنزین از ماه آینده باعث شد تا شائبه افزایش قیمت این کالا که از ...
1