تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۴۵۱۵۹۱

راهیابی "خین‌بس" به بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی امید

۰
راهیابی "خین‌بس" به بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی امید
کبنا ؛
مستند "خین‌بس" به کارگردانی رضا دانش پژوه و از تولیدات حوزه هنری کهگیویه و بویراحمد به بخش رقابتی اصلی جشنواره بین المللی امید راه یافت.
به گزارش کبنا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، اکبر آیین مسئول واحد فیلم حوزه هنری استان گفت: فیلم‌های راه یافته بخش فیلم ملی یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید اعلام شدند که مستند "خین‌بس" از کهگیلویه و بویراحمد در میان عناوین راه یافته حضور دارد.
وی افزود: علی نوری اسکویی، محمد حمزه‌ای و رضا نجاتی فیلم‌های این بخش را در چهار گروه داستانی، مستند، تجربی و انیمیشن انتخاب کرده‌اند.
آیین تصریح کرد: تعداد آثار دریافتی در بخش‌های مختلف جشنواره را بالغ بر ۶٢۵٧ اثر اعلام کرد و ٩٢ کشور جهان را متقاضی حضور در جشنواره برشمرد.
وی با اشاره به عوامل تولید بیان کرد: در این مستند تهیه کننده و کارگردان، رضا دانش پژوه، دستیار کارگردان: ضرغام عادلی؛ مدیر تولید: خسرو روشناس؛ برنامه‌ریزان: محمد فتحی ،علی خوش رفتار؛ تدارکات: حبیب اله دارایی؛ پوستر: فاطمه یزدانی؛ تصویر، تدوین و صداگذاری: رضا دانش پژوه بوده است.
مسئول واحد فیلم حوزه هنری استان اظهار داشت: مستند خین بس روایتی از یک رسم تمام شده است و به نقد مناسبات آن می پردازد که در اقلیم بومی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد تولید شده است.
شایان ذکر است یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید به همت معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر و به دبیری مسعود مکاری در تابستان ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1