کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نزاع دسته جمعی در تل خسرو یاسوج

21 مرداد 1401 ساعت 1:00

اخیراً کلیپی در فضای مجازی به سرعت منتشر شد و گفته می‌شود که نزاع دسته جمعی در منطقه تل خسرو شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاده بود. بر اساس اطلاعاتی که دهن به دهن می‌چرخد این درگیری و نزاع‌ دسته‌جمعی موجب مصدومیت برخی از افراد حاضر در این نزاع شده است. حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون این درگیری در فضای مجازی مطرح هست و روایت‌های مختلفی را بیان می‌کنند. تاکنون هیچ منبع رسمی پیرامون علت وقوع این حادثه سخن نگفته است.


اخیراً کلیپی در فضای مجازی به سرعت منتشر شد و گفته می‌شود که نزاع دسته جمعی در منطقه تل خسرو شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاده بود. بر اساس اطلاعاتی که دهن به دهن می‌چرخد این درگیری و نزاع‌ دسته‌جمعی موجب مصدومیت برخی از افراد حاضر با اسلحه گرم در این نزاع شد. حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون این درگیری در فضای مجازی مطرح هست و روایت‌های مختلفی را بیان می‌کنند. تاکنون هیچ منبع رسمی پیرامون علت اصلی وقوع این حادثه سخن نگفته است.
به گزارش کبنا، سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این باره توضیحات کوتاهی داده و می‌گوید: این درگیری متأسفانه بر روی یک مسأله جزءی بوده است.
وی در ادامه با بیان اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی یکی از طرح‌های موفق استان کهگیلویه و بویراحمد بود، گفت: با اجرای این طرح شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله نزاع دسته جمعی در سطح استان بودیم که لازم است این طرح مجدداً در ابعاد گسترده‌تری اجرا شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش بزرگان، ریش سفیدان و متنفذین و روحانیت در کاهش نزاع‌های دسته جمعی، گفت: انتظار می‌رود که مردم همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند. یقیناً مشارکت مردم تا حد زیادی نزاع دسته جمعی را در سطح استان کاهش می‌دهد. مردم و شهروندان باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند.
هاشمی مهر همچنین از دستگاه‌های فرهنگی خواست که برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و نزاع‌های دسته جمعی بسته‌های فرهنگی مناسب ارائه دهند چرا کا کار فرهنگی یکی از بهترین راه حل‌ها برای کاهش این نوع رفتار‌های خطرناک است.
به گزارش کبنا، هنوز تعدادی از عاملین نزاع دسته جمعی متواری هستند و نیروی انتظامی مقتدرانه برای برخورد با متخلفین ورود کرده است.


کد مطلب: 451319

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/451319/نزاع-دسته-جمعی-تل-خسرو-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1