تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۴۵۰۵۶۹
در نشست اعضای هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: دانشگاه فرهنگیان در استان توسعه یابد

۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: دانشگاه فرهنگیان در استان توسعه یابد
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط برای احداث شعبه های دانشگاه فرهنگیان در شهرهای دهدشت و گچساران بررسی شود و پیگیر افزایش رشته ها و تعداد دانشجویان این دانشگاه در استان باشید.
به گزارش کبنا، سیدعلی احمدزاده در نشست اعضای هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان اظهار داشت: آماده ایم برای توسعه دانشگاه فرهنگیان در استان همکاری کنیم و هراندازه که دانشگاه فرهنگیان برای احداث ساختمان اعتبار در نظر بگیرد ما نیز همان اندازه کمک می کنیم.
وی با اشاره با اهمیت، نقش و جایگاه دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک مجموعه علمی و تاثیر گذار در نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش، بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان که با اهداف تامین و تربیت معلمان و مربیان متعهد تکلیف دارد باید مورد حمایت قرار گیرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: برای توسعه دانشگاه فرهنگیان و ارتقای سطح شایستگی های حرفه ای از هم اکنون آموزش و پرورش و این دانشگاه برنامه ریزی کنند.
دکتر احمدزاده بر راه اندازی مراکز شهرستانی دانشگاه فرهنگیان و چگونگی فراهم کردن ساز و کار اجرای آن تاکید کرد و گفت: فرمانداران در شهرستان های کهگیلویه و گچساران برای زمینه سازی و راه اندازی شعبه دانشگاه فرهنگیان همکاری کنند.
احمدزاده با اشاره به اینکه استان به احداث دانشگاه صنعتی و توسعه دانشگاه فرهنگیان به شدت نیاز دارد، تصریح کرد: این دو موضوع مهم را در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان قطعا پیگیری خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1