تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۴۵۰۵۲۲
در نشست هم اندیشی با جوانان لنده مطرح شد

فرماندار لنده: میدان دار مردم هستند، ما تسهیل‌گر هستیم / شهرک سرآسیاب ده سال مورد غفلت واقع شده است، مردم عصبانی بودند، حق داشتند / القاب و‌ عناوین هیچ ارزش افزوده‌ای برای مسئولین نخواهد داشت مگر اینکه گرهی از کار مردم باز شود

۰
کبنا ؛نشست هم اندیشی فرماندار لنده با جوانان در راستای بررسی و پیگیری مشکلات شهر در حوزه های مختلف در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز؛ فرماندار لنده در این جشن گفت: نمی‌خواهیم بگوییم دیگران در لنده کاری نکرده اند و خدمات دولت های قبل را نادیده بگیریم، اما آن چیزی که مشاهده میشود این است که مشکلات زیاد است و کوتاهی هایی هم شده است.
جلال دانش افزود: تمام تلاش خود را به کمک مردم به کار خواهیم بست، میدان دار مردم هستند، ما تسهیلگر هستیم و مشکل این است که رویکرد ما به استغالزایی غلط است.
دانش در ادامه گفت: ۱۰ میلیارد تومان از محل سفر آقای فتاح را به شهر اختصاص دادیم، شما تا الان محله بنیاد شهید را دیده اید، وضعیت آن دردآ‌ور هست.
جلال دانش ادامه داد: بعضی انتقادها درست است، ما باید اولویتهایمان را تغییر دهیم، شهرک سراسیاب ده سال مورد غفلت واقع شده است، مردم عصبانی بودند، حق داشتند.

وی گفت: پل رودشور چهارده سال به حال خود رها شده است، جاده کتج، تک باند جاده مال‌ملا به آل طیب، این ها نشان میدهد کوتاهی شده است، باید بین مردم بود، مشکلات را دید، لمس کرد، مردم درک دارند، تحلیل می کنند، می بینند، این مشکلات یک شبه به وجود نیامد که حالا شش ماهه حل شود.
فرماندار لنده افزود: روستای مال‌شیخ چند سال است به این وضعیت است، آیا آن مادری که هر روز باید خانه تکانی کند، از ما نیست؟القاب و‌ عناوین هیچ ارزش افزوده‌ای برای مسئولین نخواهد داشت مگر اینکه گرهی از کار مردم برداشته شود.

دانش در ادامه گفت: جاده لنده تراب تعطیل شده بود، الان دولت ۲۰ میلیارد برای فاز اول در نظر گرفته است، ۴۰ میلیارد هم در سفر اقای فتاح برای فاز دوم در نظر گرفته شده است، همچنین ساماندهی ورودی شهر از روز اول یکی از دغدغه های من بوده و هست که چرا ورودی یک شهر باید این باشد و ان‌شاءالله این مشکل رفع خواهد شد.
وی گفت: شأن جمهوری اسلامی این است، مردم ولی نعمتان هستند و هیچ کس حق ندارد بر سر مردم منت بگذارد، هر جایی که جوانان حضور یافتند، موفقیت‌های چشمگیری حاصل شد.
روستاهای ما یکی پس از دیگری آسفالت خواهد شد، واقعیت این است که در حال حاضر اولویتهایمان رفع مشکلات اساسی است، ۲۱ محله در شهر وجود دارد که شبکه توزیع آب ندارند، برای جاده سلامت ۶ میلیارد تومان در نظر گرفتند، بخاطر یک جانمایی غلط انجام نشد، کسی هم پیگیری نکرد.
فرماندار شهرستان لنده در پایان گفت: پل وحدت که مردم مطالبه می کنند و حق مردم هم هست، ۱۰ میلیارد برای آن در نظر گرفتند که منتظر هستیم ابلاغ شود، ما حواسمان هست، آن دغدغه هایی که دارید ما با دیده منت دنبال می کنیم، به لطف خدا و مدد امام زمان (عج) و کمک شما جوانان و مردم مشکلات را حل خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1