تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۲۱
کد مطلب : ۴۵۰۴۹۱
ریاست کمیته امداد چیتاب خبر داد

برگزاری جشن غدیر در روستای صالحان ازتوابع چیتاب

۲
برگزاری جشن غدیر در روستای صالحان ازتوابع چیتاب
کبنا ؛جشن غدیر بخش کبگیان به همت کمیته امدادچیتاب و همکاری دهیاری و فرماندهی پایگاه بسیـج برادران  وخواهران روستای صالحان در مسجد روستا برگزار گردید.
به گزارش کبنا، از چیتاب جشن عید غدیر بخش کبگیان به همت کمیته امداد چیتاب باهمکاری مردم دهیاری و فرماندهی پایگاه بسیج برادران وخواهران روستای صالحان به نمایندگی از بخش بعد از اقامه نماز مغرب و عِشاء در مسجد امام رضا "ع" این روستا برگزار گردید. بهمن دوستی ریاست کمیته امداد چیتاب ضمن تشکر از همراهی مردم، دهیاری و فرماندهی پایگاه بسیج برادران و خواهران روستای صالحان گفت: کبگیان انگشتر اجرای برنامه های فرهنگی شهرستان بویراحمد و صالحان نگین این انگشتر می باشند که الحق والانصاف مردمان پای کار و خادمان اهل بیت عصمت و طهارت بوده اند.
دوستی با اشاره به ذبح چند راس گوسفند در روز غدیر در این روستا گفت: کمیته امداد چیتاب در این روز میمون باهمکاری خیرین، مردم روستا و دهیار ولائی وفرماندهی پایگاه بسیج برادران و خواهران روستا با ذبح چند راس گوسفند در کنار همیاری مردم توانست با پخت پانصد پرس شام گرم ختم برنامه جشن ولایت را میزبان نمازگزاران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت باشد. حجت الاسلام آبرومند نسب امام جمعه موقت کبگیان که سخنران این مجلس بود ضمن تشکراز همراهی و همکاری متولیان مذکور در این برنامه با اشاره به اهمیت غدیر گفت: قرار گرفتن عید غدیر در میان ایام الله به این دلیل است که در بین روز‌ها و شب‌های با فضیلت شب و روزی به عظمت و فضیلت شب و روز عید غدیر نیست.
وی خاطرنشان کرد: اگر کسی شب و روز عید غدیر را درک کند، انگار کل شب‌ها و روز‌های عمر دنیا را درک کرده و به عبادت و بندگی سپری کرده است.
وی ادامه داد: اگر کسی روز عید غدیر روزه بگیرد، ثوابش برابر روزه گرفتن روز‌های عمر دنیاست و خوشابه حال کسانیکه این فرصت را مغتنم شمردند.
حجت الاسلام آبرومندنسب کمیته امداد چیتاب را مصداق نهاد جهادی منظم و خدمترسان و مردم صالحان را نمونه شاخص تلاشگران پاسداشت ارزشهای انقلاب و اسلام برشمرد و افزود: طایفه صالحان در بخش کبگیان مردمانی هستند که در راه تکریم اعیاد و سوگواری اهل بیت هرآنچه دارند در طبق اخلاص می گزارند و تقدیم خاندان اهل بیت عصمت و طهارت می کنند، و این یک موهبت الهیست.
وی با اذعان به اینکه کمیته امداد نهاد تلاسگر و خدمترسان در بخش است خاطرنشان کرد: این نهاد اداره منظم وقت شناس و بسیار فعال و پرتلاشی در چیتاب است که تا الان اقداماتشان در قبال نیازمندان چشمگیر و خیلی خوب بوده است.
لازم به ذکر است برنامه جشن غدیر به همت کمیته امداد چیتاب و باهمکاری دهیاری وفرماندهی پایگاه بسیج برادران وخواهران صالحان بعداز اقامه نماز مغرب و عِشاء، سخنرانی و مولودی خوانی، با صرف شام در مسجد امام رضا "ع" روستا به اتمام رسید.

--------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1