کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد؛

توصیه‌ای به فرماندار لنده در خصوص برخورد با جوانان

25 تير 1401 ساعت 22:22

در حالی که در دولت سیزدهم تأکیدی اساسی بر جوانگرایی و تحقق مطالبات جوانان می‌شود، فرماندار لنده در اقدامی عجیب با برخی از جوانان این شهرستان برخورد کرد.


در حالی که در دولت سیزدهم تأکیدی اساسی بر جوانگرایی و تحقق مطالبات جوانان می‌شود، فرماندار لنده در اقدامی عجیب با برخی از جوانان این شهرستان برخورد کرد.
به گزارش کبنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دانشجویان با بیان اینکه طبیعت دانشجو مطالبه‌گر است، گفته بود: از مسئولان، کار جدی و واقعی مطالبه کنید و آن‌ها را از کار نمایشی برحذر بدارید. رهبر انقلاب اسلامی بارها گفته است که مسئولین باید همیشه پاسخگوی مطالبات مردم باشند.
اما فرماندار لنده در اقدامی عجیب با برخی از جوانان این شهرستان برخورد کرد. یکی از جوانان لنده‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی گفته بود که توسط فرماندار لنده 20 ساعت بازداشت شده است. سپس علیه یکی دیگر از جوانان شکایت شده بود. برخورد با این جوانان در حالی صورت گرفته که مقام معظم رهبری بارها بر اهمیت پاسخگویی مسئولین به مردم تأکید داشته است.
حتی اگر مطالبات این جوانان خالی از اشکال نیز نبوده باشد، انتظار می‌رفت که دانش فرماندار لنده چنین برخوردی با آنها نمی‌کرد. چرا که چنین رفتاری هم با مشی انقلاب به طور کلی و هم با سیاست دولت انقلابی به طور خاص ناسازگار است.
پیشنهاد می‌شود از این جوانان به طور ویژه دلجویی شود. چرا که جوانان علاوه بر اینکه از سرمایه‌های این کشور هستند، در آینده این نوع رفتارها را روایت می‌کنند. شیوع و انباشت چنین روایت‌هایی می‌تواند به اعتماد اجتماعی و نهادی در این استان آسیب بزند. از این رو انتظار می‌رود علاوه بر دلجویی از این جوانان، دیگر چنین برخوردهایی با آنها صورت نگیرد.
گفتنی است جلال دانش بدون سابقه اجرایی و مدیریتی و همچنین بدون هیچگونه رابطه استخدامی با دولت، فرماندار لنده شده بود.  


کد مطلب: 450405

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/450405/توصیه-ای-فرماندار-لنده-خصوص-برخورد-جوانان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1