تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۲۹
کد مطلب : ۴۴۹۵۶۰
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد:

سند تحول در آموزش و پرورش سندی راهگشاست

۰
سند تحول در آموزش و پرورش سندی راهگشاست
کبنا ؛رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سند تحول در آموزش و پرورش سندی راهگشاست.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین عبودی در همایش جهاد تبیین در جمع کارکنان اداری آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با گرامیداشت حماسه پد خندق گفت:انقلاب اسلامی با وجود همه سختی‌ها در گام اول انقلاب بر اصول و آرمان‌های خویش پایبند بوده است و در گام دوم انقلاب نیز با استفاده از همه  ظرفیتها برای تحقق آرمان‌های بلند امام و انقلاب گام بر می دارد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان افزود:  پس از چهل سال از انقلاب اسلامی ایران و وقوع اتفاقات و فراز و فرود های مختلف همچون جنگ تحمیلی عدم وجود زیرساخت ها و تحریم‌ها و ...دشمنان از هر تلاشی برای آسیب رساندن به انقلاب کوتاهی نکردند و حتی باور نمی کردند که انقلاب اسلامی ایران دوام بیاورد اما به لطف خداوند انقلاب وارد چهل ساله دوم خود شد و رهبر انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را صادر نمودند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با وجود همه فشارها و تهدیدات هرگز دچار رکود و خمودی نشد گفت: با نگاهی واقع بینانه  به گام اول انقلاب شاهد تحقق شعارهای استقلال، عزت، آزادی، اخلاق و معنویت جمهوری اسلامی هستیم. 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبودی افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها انقلابی است که با خریدن سختی‌ها استقلال خویش را در دنیا حفظ کرده است و هرگز از ارزش‌ها و آرمان‌هایش فاصله نگرفته است.
وی امنیت را بزرگترین نعمت انقلاب اسلامی دانست و گفت؛ در دنیای پرتلاطم امروزی با رهبری‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب نطام اسلامی در اوج قدرت و امنیت به مسیر پیشرفت خویش ادامه می دهد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما در کنار بیانیه گام دوم انقلاب سندهای مهم دیگری چون سند تحول بنیادین داریم که سندی کارگشاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبودی خاطرنشان کرد: تربیت زیربنای هر جامعه ای است و باید همه دستگاهها دست به دست هم دهیم از تمامی ظرفیت ها استفاده کنیم تا دستگاه تعلیم و تربیت عملکرد خوبی داشته باشد و به تبع آن آموزش جامع تر و بهتری برای نسل آینده رقم بخورد.
وی  از تلاشهای دلسوزانه و دغدغه مندی مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در بحث مسائل آموزشی و تربیتی قدردانی کرد و گفت: ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد برای همکاری با آموزش و پرورش آمادگی کامل دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1