تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۴۴۹۱۴۶
با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امورایثاگران کهگیلویه وبویراحمد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه منصوب شد

۲
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه منصوب شد
کبنا ؛با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امورایثاگران کهگیلویه وبویراحمد، آئین معارفه رئیس بنیاد شهید دهدشت برگزار شد.
 به گزارش کبنا، با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کهگیلویه وبویراحمد، معاون توسعه و مدیریت منابع استانی و حراست بنیاد شهید استان، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر دهدشت برگزار شد.
 سید علی موسوی‌عارف رئیس بنیاد شهید دهدشت در این مراسم اولین اولویت خود در بنیاد شهید را رضایت‌مندی جامعه ایثارگری عنوان و اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم خانواده‌های شهدا، استخدام جامعه هدف و پیگیری مناسب‌سازی محیط‌زیست شهری از دیگر اولویت‌های اینجانب خواهد بود.

 وی از سامان‌دهی و رفع مشکلات گلزارهای شهرستان، پیگیری و رفع مشکلات گلزار شهدای دهدشت، پیگیری و رفع مشکل زمین‌های مورد قرارداد جامعه هدف با اداره راه و شهرسازی، پیگیری و رفع مشکلات راه ارتباطی، آب و برق گلزارهای مطهر شهدا به عنوان دیگر اولویت‌های خود در اداره بنیاد شهید دهدشت نام برد.
 موسوی‌عارف مجموع گلزارهای شهرستان کهگیلویه را ۱۳۲ گلزار عنوان و بیان کرد: ۱۳ گلزار ساماندهی نشده داریم و ۳۰ گلزار پیش‌ساخته وجود دارد که با مشکلاتی مواجه هستند و باید پیگیری شوند.
در این آیین از زحمات عادل شریعت‌پور تقدیر و سید علی موسوی‌عارف به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه منصوب شد.




خدمت به جامعه ایثاگری خالصانه و بدون منت باشد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: خدمت به جامعه ایثارگری در بنیاد شهید باید خالصانه و بدون منت باشد.
 حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز در آیین معارفه رئیس بنیاد شهید دهدشت از مباحث فرهنگی، آموزشی و بصیرت به عنوان اولویت‌های مهم امروز در بنیاد شهید نام برد و اظهار کرد: در بدنه بنیاد بحث رئیس بودن نیست همه باید خادم جامعه ایثارگری باشیم.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: شهدا در جنگ هشت ساله خود را ندیدند و از تمام آمال خود گذشتند و با اعتقاد و باور و اخلاص خود مقابل تمام ابرقدرت‌ها ایستادند، لذا امروز ما باید به تبعیت از شهدا دنبال دیده‌شدن خود نباشیم و با همه وجود به جامعه ایثارگری خدمت کنیم.
حجت‌الاسلام خرم‌روز با بیان اینکه مدیون فداکاری و ایثارگری شهدا و رزمندگان هستیم گفت: ما باید در همه ابعادی که نیاز هست خدمت بدون منت همراه با اخلاص به جامعه ایثارگری داشته باشیم و این مهم با هم‌افزایی و همدلی همه مجموعه میسر خواهد شد.

بنیاد شهید مروج اخلاق و معنویت باشد
رئیس جدید بنیاد شهید دهدشت در اولین روز کاری خود با امام جمعه این شهر دیدار کرد.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این دیدار اظهار کرد: آنچه امروز هستیم، داریم و خواهیم داشت به برکت شهداست.
امام جمعه دهدشت دفاع مقدس را معجزه قرن عنوان و بیان کرد: ما کشوری ضعیف و در دست دشمن و استکبار بودیم اما با جانفشانی‌های شهدا از ضلالت به آگاهی رسیدیم.

وی افزود: ما به معنای واقعی باید دست‌بوس خانواده شهدا باشیم.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: امروز بنیاد شهید باید مروج اخلاق و معنویت باشد و وقتی وارد این نهاد می‌شویم احساس کنیم وارد خانواده شهدا شده‌ایم.
امام جمعه دهدشت کار فرهنگی در بنیاد شهید را از ضروریات عنوان و تصریح کرد: بنیاد از نامه‌زدن برای افراد بیرون بیاید و باید خادم خانواده شهدا باشد.
وی با توجه به آمار بالای بیکاری فرزندان شهدا، این را اجحاف در حق فرزندان شهید دانست و خواستار بکارگیری و توجه به فرزندان شهدا شد.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر از عادل شریعت‌پور رئیس سابق بنیاد شهید دهدشت به عنوان فردی اخلاق‌مدار نام برد و برای سید‌علی موسوی‌عارف رئیس جدید بنیاد شهید آرزوی موفقیت کرد.
حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌‌روز نیز در این دیدار با بیان اینکه شهدا تاریخ‌ساز بودند گفت: بنیاد شهید به عنوان افضل نهادهای مقدس، کارکنانش به صورت خالصانه به جامعه ایثارگری خدمت می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه خانواده شهدا صاحبان این نظام هستند افزود: بخش اعظم جامعه هدف بنیاد شهید، از ایثارگران هستند.
وی تصریح کرد: سنگر نماز جمعه در کنار بنیاد شهید به عنوان یک سنگر ارزشی محور امور فرهنگی، اعتقادی و باوری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر است.







 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1