تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : ۴۴۸۳۹۹
در نشست مشترک مدیرکل ارتباطات دو استان مطرح شد:

افزایش تعاملات حوزه فناوری اطلاعات استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد

۰
افزایش تعاملات حوزه فناوری اطلاعات استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛نشست مشترک مسئولین ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد و استان فارس با هدف افزایش همکاری ها و تعاملات بین دو استان در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سیدمحمود رادمنش مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان امروز چهارشنبه (4 خردادماه 1401) ضمن خیرمقدم به مدیرکل و مسئولین ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: دو استان کهگیلویه وبویراحمد و فارس از دیرباز ارتباطات تنگاتنگی در همه حوزه ها داشته اند.
رادمنش با اشاره به عمیق بودن پیوندهای مردمی دو استان افزود: امروزه استان فارس به عنوان یک استان پهناور و دارای ظرفیت های فراوان در تمامی حوزه ها می تواند به توسعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد نیز کمک کند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان فارس و کلان شهر شیراز را فرصت مناسبی برای انتقال تجربیات به استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد و تصریح کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد دارای ظرفیت نیروی انسانی مستعد و نخبه در این بخش هاست و می شود با یک برنامه ریزی مناسب این نیروها را به سمت کسب تجربه ،آموزش و تولید سوق داد.

رادمنش همچنین به شرکت های دانش بنیان استان اشاره کرد و افزود: در استان کهگیلویه وبویراحمد شرکت های دانش بنیان موفقی در حوزه های مربوطه داریم که می توانند با افزایش تعاملات بین دواستان بخشی از نیاز حوزه ارتباطی و فناوری اطلاعات استان فارس را نیز تأمین کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس نیز پیوندهای عاطفی بین دو استان را فرصت مناسبی برای انتقال تجربیات و افزایش تعاملات بخشی عنوان کرد و گفت: ما به عنوان متولی حوزه ارتباطات وفناوری اطلاعات استان، ارتباطات خوبی با شرکت های بزرگ در استان داریم که می تواند بازار خوبی برای ارائه ذهندگان خدمت در استان کهگیلویه وبویراحمد و تولیدکنندگان باشد.
حمید سلیمان پور وجود برخی از شرکت های دانش بنیان موفق در استان کهگیلویه وبویراحمد را قابل ستایش دانست و گفت: مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس آماده هرگونه همکاری و حمایت از این عزیزان برای جذب بازارهای جدید خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
1