کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه مطرح کرد

تیراندازی در دیشموک

4 خرداد 1401 ساعت 18:39

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به تیراندازی‌های شبانه در دیشموک گفت: نیروی انتظامی با مشارکت دستگاه‌های امنیتی و نظامی با هرگونه بی‌نظمی و ناامنی برخورد قاطع همراه با اقتدار نظامی را خواهد داشت.


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به تیراندازی‌های شبانه در دیشموک گفت: نیروی انتظامی با مشارکت دستگاه‌های امنیتی و نظامی با هرگونه بی‌نظمی و ناامنی برخورد قاطع همراه با اقتدار نظامی را خواهد داشت.
به گزارش کبنا، امروز در نشستی در مسجد صاحب الزمان(عج) دیشموک با حضور مسوولان رئیس کلانتری دیشموک معارفه شد و از رئیس پیشین تجلیل شد.
سیدمحمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در این نشست ضمن اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: پیروزی خرمشهر با همت مردم به رهبری و فرمان ولی فقیه بوده است.
وی در ادامه گریزی به اقدامات اخیر در شهرستان کهگیلویه داشت و گفت: در خصوص عملکرد پلیس در دو ماه اخیر 31 درصد افزایش کشف، 100 درصد افزایش دستگیری سارقان، توقیف 300 دستگاه خودرو و موتورسیکلت و جمع‌آوری 123 معتاد متجاهر و معرفی به دستگاه قضایی را داشتیم.
موسوی گفت: پلیس در زمینه کشف سلاح در مراسمات عزاداری و شادی با هیچ کس تعارفی ندارد و با کسی مماشات نخواهد کرد و در صورت مشاهده تیراندازی برابر قانون با فرد متخلف برخورد و به مقام قضائی معرفی می‌شود که در همین زمینه کشف 73 درصد را داشتیم.
وی با بیان اینکه کاهش 60درصدی نزاع دسته‌جمعی در سطح شهرستان کهگیلویه را داشتیم عنوان کرد: خوشبختانه درگیری ها با مشارکت معتمدین کمتر شده که این خود یکی از رویه‌های جوان‌گرایی و استفاده از پلیس در رده‌ها فرماندهی است.
فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به امنیت در شهر دیشموک گفت: در بخش دیشموک اتفاقاتی افتاد و ناامنی سبب آسیب به همه اقشار در منطقه دیشموک است.
وی با اشاره به اینکه خط قرمز پلیس امنیت هر منطقه‌ای است عنوان کرد: در بخش دیشموک خط قرمز پلیس، ایجاد امنیت بوده که پلیس پناهگاه بی‌پناهان بوده که در شهر دیشموک خط مشی پلیس ایجاد امنیت خواهد بود.
موسوی گفت: امنیت مردم مهم‌ترین مقوله و وظیفه نیروی انتظامی است که حضور نیروی انتظامی در هر مجلس و محفلی حضور پررنگ دارد.
وی با اشاره به اجرای طرح اقتدار در روزهای گذشته عنوان کرد: به تمامی کسانی که شبانه در بخش دیشموک اقدام به تیراندازی کردند و تیراندازی می‌کنند هشدار می‌دهیم که همه مسائل رصد می‌شود و نیروی انتظامی با مشارکت دستگاه‌های امنیتی و نظامی با هرگونه بی‌نظمی و ناامنی برخورد قاطع همراه با اقتدار نظامی را خواهد داشت.


کد مطلب: 448396

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448396/تیراندازی-دیشموک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1