تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۴۴۶۶۶۷
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

تشریح برنامه های کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد / اجرای طرح اطعام مهدوی

۰
تشریح برنامه های کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد / اجرای طرح اطعام مهدوی
کبنا ؛طرح اطعام مهدوی از دهه دوم ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مدیرکل کمیته امداد استان امروز پنج شنبه (18 فروردین ماه 1401) گفت: رمضان ماه پر خیر و برکتی است و کمیته امداد برنامه‌هایی برای استفاده حداکثری از فیوضات این ماه مبارک برای کمک به نیازمندان در دستور کار دارد.
قباد مبشری افزود: به منظور ترویج فرهنگ خیر و احسان، طرح اطعام مهدوی – افطاری ساده برای کمک به نیازمندان این نهاد در ماه مبارک رمضان امسال، اجرایی می‌شود.
مبشری با بیان اینکه جشن رمضان از یازدهم فرودین ماه شروع شده و تا عید فطر ادامه دارد، اضافه کرد: برای ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت‌های حسنه به عنوان یکی از برنامه‌های مهم و تاثیر گذار کمیته رزمایش اطعام مهدوی – افطاری ساده در چهارچوب راهبرد بخشش ایرانیان برای هدایت کمک‌های مؤمنانه برای نیازمندان در این ماه مبارک اجرایی می‌شود.
وی ادامه داد: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد در این ماه مبارک رمضان با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی و خیران نیکوکار، مراکز نیکوکاری، دعوت از مسئولان و مقامات استانی، صدا و سیما و سایر رسانه ها، با راه اندازی آشپزخانه‌های مهدوی ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم تهیه و بین نیازمندان استان توزیع کند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان توزیع بسته‌های معیشتی و جیره غذایی خشک بین خانواده‌های محروم است که در این خصوص ۵۰ هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.
مبشری یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد در جشن رمضان را اکرام ایتام عنوان کرد و افزود: حامی یابی برای ایتام یکی از برنامه‌های این نهاد است که در این خصوص طرح هر کارمند برای ۵ یتیم حامی یابی کند، در دستور کار قرار دارد.
مبشری با اشاره به اینکه هم اکنون هشت هزار و ۲۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، گفت: امید است در این ماه پرفیض و برکت و استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران و سایر دستگاه‌ها بتوانیم حامیان بیشتری را برای ایتام جذب کنیم.
وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان جمع آوری زکات فطریه و کفارات مردم مؤمن و روزه دار جهت کمک به نیازمندان است که در این خصوص در روز عید سعید فطر در محل برگزاری نماز عید فطر تدابیر لازم اندیشیده می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به روش‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری این نهاد آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار استان در ماه مبارک رمضان هستند.
مبشری اضافه کرد: همچنین مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ کمک‌های نقدی خود را به‌منظور حمایت از ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان پرداخت کنند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

 
نام شما

آدرس ايميل شما

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
مناقشه اوکراین و نبرد رسانه‌ای

مناقشه اوکراین و نبرد رسانه‌ای

 روز ۲۴ فوریه‌ی ۲۰۲۲ (5 اسفندماه 1400) بود که اعلام شد روسیه تهاجم نظامی به اوکراین، ...
به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

دیکتاتورها همیشه دروغ گفته‌اند، براین اساس، ادعاهای اخیر کرملین محلی از اعراب ندارند....
1