کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

واکنش محمد بهرامی به کم لطفی برنامه عصر جدید

8 فروردين 1401 ساعت 14:17

محمد بهرامی از فعالان سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد به کم لطفی برنامه عصر جدید در حق خواننده کهگیلویه و بویراحمدی واکنش نشان داد.


محمد بهرامی از فعالان سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد به کم لطفی برنامه عصر جدید در حق خواننده کهگیلویه و بویراحمدی واکنش نشان داد.
به گزارش کبنانیوز، محمد بهرامی در خصوص این اتفاق در برنامه عصر جدید نوشت:
مدیریت محترم شبکه سوم سیما  ؛
ضمن تبریک سال نو و آرزوی تندرستی ؛
بی مهری برنامه عصر جدید و مجری این برنامه به احساسات مردم هنردوست قوم لر ، خاصه استان کهگلویه و بویراحمد و هنرمندانشان ، در شب عید نوروز که نماد دوستی ها و پیوندهاست مایه ناراحتی و تاسف شده است و بی گمان حقی را از هنرمند عزیزمان جناب آقای کریمی و هنر این منطقه ضایع کرده است .
با احساسات مردم باید با دقت و عدل و وسواس بیشتر رفتار کرد و نباید احساسات مردم را به مانند عرض جغرافیایی ، چاق و لاغر کرد .عواطف و احساسات مردم این منطقه به مانند خاک زرخیز و بلوطهای مقاومش ، ریشه در تاریخ و تمدنی کهن دارد که برای دیدن و حس کردن آن ، دوربین ها و چرخاندن دوربین ها را باید به کسانی سپرد که سیرتی و نهانی و اندیشه ای ژرف داشته باشند .
شاید بتوان برخی اشتباهات را بخشید و از سر بزرگ منشی و دل گشاده از آنها عبور کرد اما واکنش بعد از اشتباهات چنانچه قانع کننده نباشد قابل ببخشش نیست .
امیدوارم سکوت ها را بشکنید و به احترام هنر این مرز و بوم جواب قانع کننده ای داشته باشید .
محمد بهرامی
عید نوروز ۱۴۰۰


کد مطلب: 446291

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/446291/واکنش-محمد-بهرامی-کم-لطفی-برنامه-عصر-جدید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1