کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان چرام؛

جشنواره آداب و رسوم مردم کهگیلویه و بویراحمد در نوروز ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

12 اسفند 1400 ساعت 13:06

معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت مجوز ستاد استانی کرونا جشنواره‌های آداب و رسوم مردم استان ویژه نوروز ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.


معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت مجوز ستاد استانی کرونا جشنواره‌های آداب و رسوم مردم استان ویژه نوروز ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد محمدحسین زاده امروز (12 اسفند 1400) در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان چرام، اظهار داشت: «این جشنواره با هدف معرفی آداب و رسوم مردم به مسافران و گردشگران در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.»
معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قابلیت‌های گردشگری شهرستان چرام بیان کرد: «جاذبه‌های گردشگری این شهرستان از جمله چشمه بلقیس هر ساله در ایام نوروز تا قبل بیماری کرونا میزبان تعداد زیاد گردشگران داخلی و خارجی بوده است.»
حسین‌زاده افزود: روستاهای هدف گردشگری مانند طسوج از دیگر قابلیت‌های گردشگری در شهرستان چرام بوده که تلاش می‌شود در ایام نوروز بخوبی به مسافران و گردشگران معرفی شود.»
او‌ ادامه داد: هماهنگی و همکاری دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در ایام نوروز با هدف خدمات‌دهی بهتر به گردشگران‌ ضروری است.
فرماندار شهرستان چرام نیز گفت: با هدف میزبانی خوب از مسافران و جذب گردشگر در ایام نوروز زیبا سازی ورودی مرکز این شهرستان توسط شهرداری ضروری است.
عبدالرحمان توفیقیان اظهار داشت: آمادگی تمام دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات در شهرستان برای خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران الزامی است.
فرماندار شهرستان چرام بیان کرد: هرگونه کند کاری یا حفاری در سطح شهر های شهرستان در ایام تعطیلات نوروز ممنوع است.
توفیقیان بیان کرد: گل کاری بلوارهای شهر، نصب بنر معرفی شهدا در ورودی شهرها، برگزاری غرفه های صنایع دستی از دیگر برنامه‌های مهم این شهرستان در ایام نوروز ۱۴۰۱ است.
 او ادامه داد: دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.


کد مطلب: 445354

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445354/جشنواره-آداب-رسوم-مردم-کهگیلویه-بویراحمد-نوروز-۱۴۰۱-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1