تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : ۴۴۵۰۲۴
در دیدار شهردار یاسوج با رئیس سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

ورود سازمان بازرسی به فضای سبز و مبلمان شهری یاسوج؛ مقدم ادارات دیگر را مقصر کرد

۷
۰
ورود سازمان بازرسی به فضای سبز و مبلمان شهری یاسوج؛ مقدم ادارات دیگر را مقصر کرد
کبنا ؛سازمان بازرسی با برگزاری جلسه به ترک فعل مدیران ادارات در خصوص فضای سبز و مبلمان شهری ورود کرد.
 به گزارش کبنا، جلسه بررسی وضعیت سیما و منظر شهر یاسوج با حضور بازرس کل استان و هیات بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد، شهردار، نماینده شورای شهر و مسئول فضای سبز و مدیریت حفاری شهرداری یاسوج برگزار شد.
 محمدمهدی صالحی بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با اشاره به اهمیت نقش فضای سبز و مبلمان شهری در کیفیت زندگی شهروندان، گفت: زیبا سازی و مبلمان شهری از اجزای ضروری و جدایی ناپذیر شهرها است
 وی عنوان کرد: با گسترش فزاینده شهرنشینی و افزایش جمعیت شهرنشین این مهم جز با تلاش و همت شبانه روزی دستگاه‌های متولی از جمله شهرداری و شورای شهر محقق نمی‌شود. 
 صالحی افزود: انسان فطرت زیبا را دوست دارد و این زیبایی تأثیر مثبتی بر روان انسان می‌گذارد، بنابراین جهت توسعه و زیبا سازی شهر از لحاظ امکانات تفریحی، زیبا سازی و مبلمان شهری باید حرکتی تحولی ایجاد شود.
 وی ادامه داد: در راستای حقوق شهروندی با ایجاد تحول در مبلمان شهری هم شهروندان از این شهر که از لحاظ جغرافیایی از نعمت‌های خدادادی و پتانسیل بالایی برخوردار است نهایت استفاده و لذت را می‌برند، هم سیمای خوبی برای میهمانان و گردشگرانی می‌باشد که به این شهر مسافرت می‌کنند.
 صالحی با بیان اینکه هیات بازرسان بازرسی کل استان طی بازدیدی سرزده از شهر یاسوج 80 نقطه آسیب دیده شهر را مورد بررسی قرارداده اظهار داشت: ضمن تذکر به متولیان امر باید هر چه سریعتر بازسازی و بهسازی مناطق مورد نظر در دستورکار دستگاه‌های متولی قرار بگیرد.

 شهردار یاسوج نیز در این جلسه، ضمن توضیحاتی در خصوص مشکلات مربوط به شهرداری‌ها از جمله عدم همکاری و تعامل تعدادی از دستگاهها و بدهی برخی از آنان به شهرداری، گفت: ضمن تأیید ایرادت مشاهده شده مرتبط با وظایف شهرداری، با توجه به اعتبارات و امکانات موجود، به صورت ویژه در 2 مرحله، مرحله اول تا پایان اسفندماه سال جاری و مرحله دوم تا پایان خردادماه سال آینده اقدامات اصلاحی، انجام خواهد شد.
 برپایه این گزارش؛ جلسه بررسی وضعیت سیما و منظر شهر یاسوج با هدف ساماندهی مناسب ورودی‌های شهر، المان‌های شهری، توجه به بناهای نیمه کاره، فضاهای رها شده، تابلوهای تبلیغاتی، وضعیت نامناسب نظافت شهری، لزوم نظارت کافی و مستمر بر فضای سبز شهری، رعایت حقوق شهروندی و تصاویری که از 80 نقطه آسیب دیده شهر به صورت پاور پوینت در معرض دید حاضرین در جلسه قرار گرفت، برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
بازرس کل مبلمان شهری نخواستیم .این خیابان های داغون و پر از چاله و دست انداز را بگو حداقل با گل پر کنند
Iran, Islamic Republic of
در برابر الهی کسانی که مقدم را شهردار کرده اند در قیامت همراه او پاسخگوی این همه ضعف و خرابی شهر یاسوج خواهند بود
Iran, Islamic Republic of
در برابر الهی مردمی که به این شورا رای دادن و این شورا مقدم را شهردار کرده و روز به روز در حق این شهر با این اب و هوا و طبیعت ظلم میشه و اندازه ۳۰ سال یاسوج عقب افتاده باید پاسخگو باشند
Iran, Islamic Republic of
مقدم الان ۵ سال ک شهردار وته نه معلومه کار مثبتش چ بیه..
Iran, Islamic Republic of
شورا وشهرداری یاسوج فروشی را آغاز کرده است . چاله هایی که الان دوبار ماشین من را پنچر مرده است .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
شورا یی که نتواند یه شهردار با کارامد برا این شهر انتخاب کند بدرد چی میخوره هر چند خودشون از شهردار ضعیف تر هستند فقط موقع انتخابات خوب سر و صدا میکنند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سازمان بازرسی چرا به اداره دارایی ورود نمی کنه..!!!
پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی و جهاد تبیین تحرکاتی را در بین برخی مجلسیان ...
خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

«احمدي‌نژاد مصداق سياستمدار اپورتونيست است و با اسب زين‌ كردن آماده ورود به ميدان است....
24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
1