تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۴۴۴۴۲۶
رئیس حوزه هنری استان گفت؛

دو نمایش از کهگیلویه وبویراحمد روی صحنه جشنواره فجر

۰
دو نمایش از کهگیلویه وبویراحمد روی صحنه جشنواره فجر
کبنا ؛دو نمایش از کهگیلویه وبویراحمد در چهلمین جشنواره تئاتر فجر  به روی صحنه می رود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (18 بهمن ماه 1400) شریف اسلامی رئیس حوزه هنری استان گفت: نمایش «مصریه» به کارگردانی اکبر آیین و نمایش «همه برادران من» در چهلمین جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه می روند.
وی اظهار کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد همواره محیط پرورش و رشد هنرمندانی بوده است که در سایه محرومیت توانسته اند به موفقیت های چشم گیری در جشنواره های ملی و بین المللی دست یابند.
اسلامی افزود: هر ساله استان ما شاهد درخشش و حضور هنرمندان این خطه در جشنواره بین المللی فجر است که نشان از توانمندی و ذوق بالای هنری آنها دارد.
اسلامی تصریح کرد: امسال نیز شاهد حضور دو نمایش «همه برادران من» به کارگردانی داوود پارسا و نویسندگی رضا گشتاسب از تولیدات حوزه هنری و نمایش «مصریه» به کارگردانی اکبر آیین با مشارکت حوزه هنری در چهلمین جشنواره تئاتر فجر هستیم.
وی با اشاره زمان اجرای این نمایش ها بیان داشت: نمایش مصریه روز دوشنبه 18 بهمن ماه و نمایش "همه برادران من" نیز روز سه شنبه 19 بهمن در دو ساعت 17 و 19 در تالار سایه به روی صحنه می روند.
اکبر آیین مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: نمایش "همه برادران من" روایتی از آخرین روزهای زندگی شهید باکری و خاطرات آن شهید عزیز در دوران دفاع مقدس است.
وی با اشاره به بازیگران این نمایش افزود: در این نمایش داود پارسا، محسن جلالی، محمد خماسپور، محمد دشتی، محمود دشتی، امیر بخشی، مهدی حسینی، راضیه فصیح، زینب نارکی،  طاها پارسا و اهورا پارسا به ایفای نقش می پردازند.
آیین به عوامل این نمایش اشاره کرد و بیان داشت: دستیار کارگردانی این نمایش احسان جابرزاده، طراح صحنه داود پارسا، طراح لباس راضیه فصیح، طراح نور و موسیقی  محمد رضایی،  مدیر صحنه  ارسلان مردانی، دکور ارسلان مردانی، محمد اسدی و امیرحسین بخشی را بر عهده دارند.
آیین با بیان زمان و مکان اجرای این نمایش گفت: نمایش "همه برادران من" روز سه شنبه 19 بهمن در دو سانس  ساعت 17 و 19 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر تهران  و اجرای یزد این  نمایش  ۲۲ بهمن ماه  در تالار هنر یزد  در دوسانس ساعت  ۱۸ و 21 به روی صحنه می رود.
آیین در پایان تصریح کرد: داوود پارسا پیش از این با نمایش "سرگذشت نابهنگام" در جشنواره ملی مرصاد، نمایش "گمگشته" درنخستین جشنواره بین المللی مونولوگ خلیج فارس، نمایش "کجا ماندن ، جا ماندن" در دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد، نمایش "رمان سمپاشی" در  ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، نمایش "شب که میزنیم به آب به شب " در بیستمین جشنواره ملی فتح خرمشهر، نمایش" سنگها به ستون ایستاده اند" در یازدهمین جشنواره منطقه ای بسیج هنرمندان، نمایش "چشمانش در گندمزار ماند " دهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج هنرمندان کشور جوایز گوناگونی در حوزه کارگردانی کسب کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1