کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در تودیع و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هیچ خبری از رعایت دستورالعمل‌های کرونا نبود!

آقای هاشمی عذرخواهی‌تان هیچ باری از دوش کادر درمان بر نمی‌دارد، پاسخگو باشید

11 بهمن 1400 ساعت 17:06

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که تمام تصمیمات و مصوبات ستاد کرونا در سطح ملی و استانی زیر سئوال رفت و معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، امنیت اجتماعی و سلامت مردم از رسالت‌ها و وظیفه او می‌باشد، تنها به یک عذرخواهی خشک و خالی اکتفا کرد.


مراسم تودیع و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که تمام تصمیمات و مصوبات ستاد کرونا در سطح ملی و استانی زیر سئوال رفت و معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، امنیت اجتماعی و سلامت مردم از رسالت‌ها و وظیفه او می‌باشد، تنها به یک عذرخواهی خشک و خالی اکتفا کرد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (دوشنبه 11 بهمن 1400) مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه دوشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور ستاری فر معاون وزیر آموزش و پرورش، سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون امور اقتصادی استاندار، فرماندار شهرستان بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمع زیادی از مسئولان استانی و شهرستانی و جمعیت زیادی از مردم در سالن دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.
جمعیت به اندازه‌ی شلوغ و زیاد بود که خیلی از افراد سر پا ایستاده اند، در راهروها ایستادند و امکان ورود و خروج از درب های سالن وجود نداشت. این وضعیت و شرایط در حالی است که در ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد که با توجه به روند افزایشی کرونا بخصوص کرونای اُمیکرون، جلسات و تجمعات با ظرفیت ۲۰ یا ۳۰ درصدی برگزار شوند.
     
دو معاون اقتصادی و سیاسی و امنیتی استاندار در این مراسم حضور یافتند و پس از مشاهده این وضعیت سالن را ترک کردند که وقتی معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش به محل مراسم تودیع و معارفه وارد شد معاونان استاندار او را همراهی کردند و وارد سالن شدند.
برخی از اصحاب رسانه‌ها در این رابطه با معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد صحبت کردند.
سید جواد هاشمی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هنگام صحبت کردن در این آئین تنها به یک عذرخواهی خشک و خالی اکتفا کرد و این در حالی است که استان کهگیلویه و بویراحمد متأسفانه زیرساخت‌های مناسب و کافی را برای شرایط بحرانی را در اختیار ندارد. ستاد ملی کرونا همواره به ریاست رئیس جمهور برگزار می‌شود که بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توصیه می‌شود. اما کو گوش شنوا، وقتی مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد اینگونه بی‌توجهی به انتشار سریع سویه جدید کرونا (امیکرون) در سالن این مراسم نشسته و گاهاً با گوشی خود ور می‌رفتند، به هیج وجه نمی‌توان سایه شوم کرونا را بر سر این مردم برداشت. 
عذرخواهی سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در صورتی که کرونا در این فضا منتشر شود، هیج دردی را دوا نمی‌کند. تنها سختی کار بر دوش کادر درمانی است که با مشکلات زیادی در این سال‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که شرایط را «بد» می‌دید و می‌دانست که مراسم معارفه و تودیع برای او احتمالاً حواشی زیادی در روزهای آینده ایجاد کند، وقتی پشت میکروفن قرار گرفت، گفت:  قصد نداشتم حرف بزنم. اما بنده به عنوان جانشین ستاد کرونای استان مصوب کردیم که تجمعات بیش از حد نباشد و تودیع و معارفه‌ها با جمعیت زیادی برگزار نشود. اما من خودم امروز در این مراسم حاضر شده‌ام. بنابراین هر نقدی هم رسانه‌ها بزنند، من می پذیرم. این حضور پرجمعیت را میمون می‌دارم اما ده روز دیگر همین حضور نامیمون می‌شود. چرا که سرعت کرونای اومیکرون 5 برابر بیشتر از سویه دلتا است.
وی از مردم خواست نه ماسک‌هایشان را پایین بیاورند و از خوردن و آشامیدن پرهیز کنند!


کد مطلب: 444156

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/444156/آقای-هاشمی-عذرخواهی-تان-هیچ-باری-دوش-کادر-درمان-نمی-دارد-پاسخگو-باشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1