کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران مطرح شد

تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد / پیمانکاران دو شیفت کار کنند/ تخصیص 150 میلیارد تومان به بیمارستان‌های چرام، لنده و دنا / تزریق 80 میلیارد تومان نقدی به بیمارستان‌های در حال ساخت

28 دی 1400 ساعت 11:31

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 80 میلیارد تومان به بیمارستان‌های در حال ساخت کهگیلویه و بویراحمد تزریق شد که موجب رونق و اشتغال و سرعت عمل در انجام کارها می‌شود.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 80 میلیارد تومان به بیمارستان‌های در حال ساخت کهگیلویه و بویراحمد تزریق شد که موجب رونق و اشتغال و سرعت عمل در انجام کارها می‌شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، سید علی احمدزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های مهم حوزه بهداشت و درمان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه بهداشت و درمان عدم وجود بیمارستان در حد مورد نیاز در برخی شهرستان‌ها و نبود اعتبار برای پیشرفت بیمارستان‌های در حال ساخت بود که این امر در سفر ریاست محترم جمهوری مورد توجه قرار گرفت و اعتبار لازم برای اتمام بیمارستان شهرستانهای دنا، بهمئی، لنده و چرام به مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان منظور و مصوب شد.
وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده. بیمارستان بهمئی کلاً مبلغ ۲۰ میلیارد تومان نیاز داشت و تمامی این مبلغ تخصیص داده شده و تأمین گردیده است و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته، لازم است روند اجرا و اتمام بیمارستان سرعت بگیرد و هرچه زودتر مورد بهره برداری قرار گیرد. تاکید می‌شود این مبلغ کل اعتبار مورد نیاز این بیمارستان بوده است.
احمدزاده گفت: برای بیمارستان‌های شهرستانهای چرام، دنا و لنده مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که قریب به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است.



وی در ادامه اضافه کرد: به عبارتی برای هر بیمارستان مبلغ ۲۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی غالباً پیمانکاران از دولت طلبکار هستند و دنبال تخصیص و دریافت مطالبات خود هستند، لیکن در این خصوص تخصیص اعتبار بر مطالبات پیمانکاران پیشی گرفته و لازم است پیمانکاران با جدیت و بصورت حداقل دو شیفت کار کنند تا این اعتبارت را هرچه زودتر جذب نمایند و این پروژه‌ها را به اتمام برسانند.
وی گفت: تزریق ۸۰ میلیارد تومان آن هم بصورت نقدی به چهار بیمارستان در حال ساخت استان کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند موجب رونق و اشتغال باشد و باعث سرعت عمل در انجام کارها گردد.
احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکید کرد: با نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خریدهای این پروژها تا حد ممکن در شهرستانه‌ای استان انجام شود تا موجب رونق کسب و کار در بازار و در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد شود و کمک نماید که بازارهای استان از حالت رکود خارج گردند و این امر برای پیمانکاران و دانشگاه یک تکلیف است.
 


کد مطلب: 443647

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443647/تشریح-آخرین-وضعیت-پروژه-های-عمرانی-حوزه-بهداشت-درمان-توسط-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-پیمانکاران-دو-شیفت-کار-کنند-تخصیص-150-میلیارد-تومان-بیمارستان-های-چرام-لنده-دنا-تزریق-80-نقدی-حال-ساخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1